stroomloopschema banshee
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
stroomloopschema banshee
ik zoek dus dringt een stroomloop schema van een banshee want ik heb gen stroom meer vanvoor aan de ligte en vanachter
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
normaal welLudovic 250 schreef:normaal zit op elke quad vlakbij de batterij en kleine zekering,het zou kunnen dat die stuk is gegaan en dan krijg je gaan stroom meer.
zit normaal kort bij de batterij,kijk daar al eens naar
grtzzzzzzzzzzz
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Contacteer:
Is allemaal al nagemeten, krijg geen (bijna geen) spanning in de stekker net voor de lamp, hier loop de massakabel ook langs, er staat maar 0.2v op...Ludovic 250 schreef:![]()
juist,kan ook aan de lampen liggen hé,vals contact,lamp stuk
of als hij slechte massa krijgt heb je ook geen contact,dit zou ik zeker eens gaan nakijken,gebeurt wel vaker
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
idd en de spoel geeft genoegt en heb alles los gehad gewoon niks te vindeAlfA schreef:Is allemaal al nagemeten, krijg geen (bijna geen) spanning in de stekker net voor de lamp, hier loop de massakabel ook langs, er staat maar 0.2v op...Ludovic 250 schreef:![]()
juist,kan ook aan de lampen liggen hé,vals contact,lamp stuk
of als hij slechte massa krijgt heb je ook geen contact,dit zou ik zeker eens gaan nakijken,gebeurt wel vaker
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be