Ik heb een paar weken geleden eens een ritje gemaakt op zo'n yamaha kodiak en ik moet zeggen > ik was direct verkocht.
Nu heb ik overal eens zitten zoeken, maar echt antwoorden op mijn vragen vindt ik niet echt.
1/ Zo'n quad met automaat vindt ik wel handig, maar zijn hier nadelen aan verbonden?
2/ Ik zou mijn quad gebruiken om op straat te rijden, maar ook af en toe eens te gaan 'brakken'. De rekjes op die kodiak vond ik ook wel handig. Maar ik heb natuurlijk nog op niets anders gereden. Ik wil gewoon een quad die gemakkelijk rijdt, weinig onderhoudt vergt, vlot tot zeer vlot optrekt (ik vond bv dat die kodiak dit al vlot deed, maar heb natuurlijk geen referenties), toch wel 100km/h haalt, veilig is, ... (er zijn zoveel criteria
3/ Hoeveel kost het om zo'n beestje in te schrijven zodanig dat je er op de baan mee kunt? (ik heb rijbewijs B dus moet ik hem dan inschrijven als auto?)
4/ Hoeveel kost zo'n verzekering? Is het mogelijk om het voertuig voor bepaalde periodes te verzekeren? (bijv. alleen in de zomermaanden?)
Tips en suggesties zijn steeds welkom.
alvast bedankt