Bombardier DS650 BAJA

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
bvkoetsem
Toeschouwer
Toeschouwer

Bombardier DS650 BAJA

Bericht door bvkoetsem »

Hallo,

Ik overweeg om een Bombardier DS650 Baja aan te schaffen, heeft iemand ervaringen of comments over deze quad.

Misschien een goede dealer van Bombardier met scherpe prijzen ?

Is het echt een aanrader om gemengd te rijden, terrein en baan, of toch niet?

Groetjes,

Bart
FlangleR
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door FlangleR »

enigste nadeel dat ik weet is dat er geen achteruit op staat das alles
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Beestige machine, zeer content van. En idd. geen achteruit is wel een nadeel. Het is een zware machine, maar oersterk.

Als je wil mag je eens proefrijden met de mijne.

Bij benny's in Sint-Pauwels kan je hem nu gehomologeerd kopen voor 10.000. Ga maar met mijn groeten.

Ivo
Suzuki - Kingquad
Peter Goossens

Bericht door Peter Goossens »

heb een te koop
6 maanden oud perfect onderhouden
fp uitlaat verwarmde handvaten bearclaws achteraan
weg wegens aankoop 4x4
0475/87.81.91
bvkoetsem
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bvkoetsem »

Peter Goossens schreef:heb een te koop
6 maanden oud perfect onderhouden
fp uitlaat verwarmde handvaten bearclaws achteraan
weg wegens aankoop 4x4
0475/87.81.91
En wat moet die kosten?
Waarom doe je hem weg, niet goed in terrein? Het is een 2x4 maar toch goed in terrein dacht ik.

Gr.

Bart
L.D.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door L.D. »

Dat zal wel goed zijn in het terrein, zeker met de Bear Claws, maar je hebt niet de grondspeling van een 4x4 hé.
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Peter Goossens

weg wegens aankoop 4x4 omdat ik dan mijn dochtertje eens kan meenemen niet omdat hij tekort komt op terrein want dat is zeker het geval niet
bvkoetsem
Toeschouwer
Toeschouwer

En qua onderhoud ????

Bericht door bvkoetsem »

Vraagt die DS650 veel onderhoud, heb veel problemen gezien met een Grizzly 600, piston, segmenten vervangen, motorsteunen naar het chasis afgescheurd, ...
Ik denk met de DS650 iets gevonden te hebben waar je veel mee kan zonder te veel te gaan sleutelen.
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Bombardier staat er erg om bekend dat het degelijke machines zijn winnen al jaren de baja races en rijd ook als een vd weinige dakar uit.

Ik overweeg ook een baja aan te schaffen met de tijd. dit om enduro's mee te gaan rijden als de malgre tout. Ik heb 3 raptors met verotte ketting gezien laatste keer en een 4x4 trekt mij niet. daarom denk ik dat het deze word of een raptor 700 dat moet ook goed worden.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
polarbear
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door polarbear »

Rik350 schreef:Bombardier staat er erg om bekend dat het degelijke machines zijn winnen al jaren de baja races en rijd ook als een vd weinige dakar uit.

Ik overweeg ook een baja aan te schaffen met de tijd. dit om enduro's mee te gaan rijden als de malgre tout. Ik heb 3 raptors met verotte ketting gezien laatste keer en een 4x4 trekt mij niet. daarom denk ik dat het deze word of een raptor 700 dat moet ook goed worden.
de raptor 700 zal met dezelfde ketting zijn denk ik, dus heb je hetzelfde probleem.
de baja is een heel sterke machine, maar is ook een beetje zwaar en minder wendbaar, het is de ideale quad voor lange enduro's, maar voor gewone ritten iets minder wendbaar dan pakweg een raptor.
probleem met die kettingen is vlug opgelost, kijk eens naar een polaris predator 500 die heeft een sterkere en zwaardere ketting dan een raptor, is rapper en heeft de beste remmen en vering
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

Malgre tout is 300 km off road per dag. Vraagt nogal wat van een machine maar als ik al met een raptor aankom zal er een dure ketting onder liggen denk ik.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Peter Goossens

je kan gerust eens komen kijken en testen op een baja
bvkoetsem
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door bvkoetsem »

Dat zou tof zijn, wanneer zou het eventueel passen dat ik tot ergens kom.
mudfox

BOMBARDIER DS650X

Bericht door mudfox »

jA MOEST NOG WILLEN PROEFRIJDEN MET EEN BOMBARDIER KOM MAAR LANGS WANT IK ALS DEALER HEB ER ALTIJD ZES OP STOCK STAAN
DE MIJNE IS EEN DS650X 2006 X2 MAAR MET EEN KLEINE TUNING
ALS BEWIJS VAN ZIJN KRACHT DEDEN WE OP 3 SEPT MEE IN EEN ENDURANCE VAN 3UUR. RESULTAAT : DERDE IN DE ZWAARSTE KLASSE DUS BEWIJS GENOEG DAT DEZE MACHINES TOT DE TOP BEHOREN. EERSTE WAS EEN VLS MET KTM 560 MOTOR? DUS PUUR COMPETTIE
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Re: BOMBARDIER DS650X

Bericht door QuadGirl »

mudfox schreef:jA MOEST NOG WILLEN PROEFRIJDEN MET EEN BOMBARDIER KOM MAAR LANGS WANT IK ALS DEALER HEB ER ALTIJD ZES OP STOCK STAAN
DE MIJNE IS EEN DS650X 2006 X2 MAAR MET EEN KLEINE TUNING
ALS BEWIJS VAN ZIJN KRACHT DEDEN WE OP 3 SEPT MEE IN EEN ENDURANCE VAN 3UUR. RESULTAAT : DERDE IN DE ZWAARSTE KLASSE DUS BEWIJS GENOEG DAT DEZE MACHINES TOT DE TOP BEHOREN. EERSTE WAS EEN VLS MET KTM 560 MOTOR? DUS PUUR COMPETTIE
3e van de 6...
Sorry, moest ik ff zeggen. Zullen enorm goed zijn die quads, maar ik denk op zon technisch parkoer enzo da et ni aan te raden is, denk ik eh... Het was inderdaad puur competitie, maar hoe je het draait of keert en hoe spijtig het ook was, veel top was er niet aanwezig. Ze hadden ongelijk, maar het was zo.
Maar voor enduro's van het lange type denk ik da je echt heel goed er mee bent. Gelikj binnen een dikke maand ga ik voor eerste keer BajaQuad meedoen int zuiden van frankrijk, ben er zeker van da ze mij voorbij gaan scheuren...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Plaats reactie