Bombardier DS650 BAJA
Bombardier DS650 BAJA
Hallo,
Ik overweeg om een Bombardier DS650 Baja aan te schaffen, heeft iemand ervaringen of comments over deze quad.
Misschien een goede dealer van Bombardier met scherpe prijzen ?
Is het echt een aanrader om gemengd te rijden, terrein en baan, of toch niet?
Groetjes,
Bart
Ik overweeg om een Bombardier DS650 Baja aan te schaffen, heeft iemand ervaringen of comments over deze quad.
Misschien een goede dealer van Bombardier met scherpe prijzen ?
Is het echt een aanrader om gemengd te rijden, terrein en baan, of toch niet?
Groetjes,
Bart
En qua onderhoud ????
Vraagt die DS650 veel onderhoud, heb veel problemen gezien met een Grizzly 600, piston, segmenten vervangen, motorsteunen naar het chasis afgescheurd, ...
Ik denk met de DS650 iets gevonden te hebben waar je veel mee kan zonder te veel te gaan sleutelen.
Ik denk met de DS650 iets gevonden te hebben waar je veel mee kan zonder te veel te gaan sleutelen.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bombardier staat er erg om bekend dat het degelijke machines zijn winnen al jaren de baja races en rijd ook als een vd weinige dakar uit.
Ik overweeg ook een baja aan te schaffen met de tijd. dit om enduro's mee te gaan rijden als de malgre tout. Ik heb 3 raptors met verotte ketting gezien laatste keer en een 4x4 trekt mij niet. daarom denk ik dat het deze word of een raptor 700 dat moet ook goed worden.
Ik overweeg ook een baja aan te schaffen met de tijd. dit om enduro's mee te gaan rijden als de malgre tout. Ik heb 3 raptors met verotte ketting gezien laatste keer en een 4x4 trekt mij niet. daarom denk ik dat het deze word of een raptor 700 dat moet ook goed worden.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Toeschouwer
de raptor 700 zal met dezelfde ketting zijn denk ik, dus heb je hetzelfde probleem.Rik350 schreef:Bombardier staat er erg om bekend dat het degelijke machines zijn winnen al jaren de baja races en rijd ook als een vd weinige dakar uit.
de baja is een heel sterke machine, maar is ook een beetje zwaar en minder wendbaar, het is de ideale quad voor lange enduro's, maar voor gewone ritten iets minder wendbaar dan pakweg een raptor.
probleem met die kettingen is vlug opgelost, kijk eens naar een polaris predator 500 die heeft een sterkere en zwaardere ketting dan een raptor, is rapper en heeft de beste remmen en vering
BOMBARDIER DS650X
jA MOEST NOG WILLEN PROEFRIJDEN MET EEN BOMBARDIER KOM MAAR LANGS WANT IK ALS DEALER HEB ER ALTIJD ZES OP STOCK STAAN
DE MIJNE IS EEN DS650X 2006 X2 MAAR MET EEN KLEINE TUNING
ALS BEWIJS VAN ZIJN KRACHT DEDEN WE OP 3 SEPT MEE IN EEN ENDURANCE VAN 3UUR. RESULTAAT : DERDE IN DE ZWAARSTE KLASSE DUS BEWIJS GENOEG DAT DEZE MACHINES TOT DE TOP BEHOREN. EERSTE WAS EEN VLS MET KTM 560 MOTOR? DUS PUUR COMPETTIE
ALS BEWIJS VAN ZIJN KRACHT DEDEN WE OP 3 SEPT MEE IN EEN ENDURANCE VAN 3UUR. RESULTAAT : DERDE IN DE ZWAARSTE KLASSE DUS BEWIJS GENOEG DAT DEZE MACHINES TOT DE TOP BEHOREN. EERSTE WAS EEN VLS MET KTM 560 MOTOR? DUS PUUR COMPETTIE
Re: BOMBARDIER DS650X
3e van de 6...mudfox schreef:jA MOEST NOG WILLEN PROEFRIJDEN MET EEN BOMBARDIER KOM MAAR LANGS WANT IK ALS DEALER HEB ER ALTIJD ZES OP STOCK STAAN
Sorry, moest ik ff zeggen. Zullen enorm goed zijn die quads, maar ik denk op zon technisch parkoer enzo da et ni aan te raden is, denk ik eh... Het was inderdaad puur competitie, maar hoe je het draait of keert en hoe spijtig het ook was, veel top was er niet aanwezig. Ze hadden ongelijk, maar het was zo.
Maar voor enduro's van het lange type denk ik da je echt heel goed er mee bent. Gelikj binnen een dikke maand ga ik voor eerste keer BajaQuad meedoen int zuiden van frankrijk, ben er zeker van da ze mij voorbij gaan scheuren...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •