Dodelijk ongeval met quad
Dodelijk ongeval met quad
stond vandaag int Laatste Nieuws --->
Oostkamp - Bij een ongeval met een quad in 't west-vlaamse Oostkamp is gisterennamiddag een 25 jarige jongeman om 't leven gekomen.
in een bocht ter hoogte van het bedrijf Fribona verloor Jeffrey Hooft uit Oostkamp plots de controle over 't stuur en belande in de gracht.
Jeffrey Hooft overleed in 't ziekenhuis.
de 29 jarige David Neirynck uit Oostkamp, die achterop de quad zat, raakte zwaargewond (SRR)
Oostkamp - Bij een ongeval met een quad in 't west-vlaamse Oostkamp is gisterennamiddag een 25 jarige jongeman om 't leven gekomen.
in een bocht ter hoogte van het bedrijf Fribona verloor Jeffrey Hooft uit Oostkamp plots de controle over 't stuur en belande in de gracht.
Jeffrey Hooft overleed in 't ziekenhuis.
de 29 jarige David Neirynck uit Oostkamp, die achterop de quad zat, raakte zwaargewond (SRR)
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
Die gasten hebben het precies ook nie met opzet gedaan hé,...banshee--lover schreef:idd..... door zo'n mensen wordt de quadsport beetje gedoemd...
met 2 wss Veel te hard door de bocht gegaan en ja dan weet je ook wel dat je voorwielen gaan schuiven !
Een dodelijkongeval met een quad, dat is weer een beetje iets nieuw voor de mensen en dus gaan ze er weer direct meer over praten en dan gaan zeggen dat een quad gevaarlijk is, een moto vind ik persoonlijk een grotere moordmachiene.
Er zijn zoveel dodelijke ongevallen maar als het eens gebeurt met een quad is dat weer iets speciaals.
groetjes
en mijn deelneeming aan de mannen die deze kerel zouden kennen.
SUZUKI LTR 450!
te snel gereden of niet. speelt allemaal geen rol.
Ik ken deze jongen. Een spijtig voorval waarop niemand zit te wachten.
Het ongeval is trouwens gebeurd voor het huis van mijn ouders. Jeffrey had nog maar pas een quad gekocht (diezelfde dag zelfs). In een zeer lichte bocht is hij in de gracht belandt en heeft hij zeer lichtjes een boompje meegehad. Je kan bijna niet zien dat er daar een dodelijk ongeval geweest is.
Ik wens in elk geval zijn moeder veel sterkte toe. deze vrouw zal sterk moeten zijn. Ongeveer 9 maand geleden is ze haar man verloren, in december haar dochter en schoonzoon en nu haar zoon.
Ook de jongen die achterop zat wens ik veel sterkte toe en een spoedig herstel
Ik ken deze jongen. Een spijtig voorval waarop niemand zit te wachten.
Het ongeval is trouwens gebeurd voor het huis van mijn ouders. Jeffrey had nog maar pas een quad gekocht (diezelfde dag zelfs). In een zeer lichte bocht is hij in de gracht belandt en heeft hij zeer lichtjes een boompje meegehad. Je kan bijna niet zien dat er daar een dodelijk ongeval geweest is.
Ik wens in elk geval zijn moeder veel sterkte toe. deze vrouw zal sterk moeten zijn. Ongeveer 9 maand geleden is ze haar man verloren, in december haar dochter en schoonzoon en nu haar zoon.
Ook de jongen die achterop zat wens ik veel sterkte toe en een spoedig herstel