suzuki z250 quad
suzuki z250 quad
hallo
ik heb een vraagje over de suzuki z250
wat kost z'n z250 met kenteken
en wat is de topsnelheid
en als je een pro circuit t4 demper die past er op maar gaat die dan veel harder en trekt hij dan ook beter
ik heb een vraagje over de suzuki z250
wat kost z'n z250 met kenteken
en wat is de topsnelheid
en als je een pro circuit t4 demper die past er op maar gaat die dan veel harder en trekt hij dan ook beter
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
meschien eens denke aan een blaster want de z250 gaat top al ni sneller en optrekke ook ni dus.. en blaster kost iets ronde de 4000 euro met papieren (nieuw) , of te wel mijne kope met opties en papieren...
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
woont hij in nederland dan ? de z250 is zowiezo duurder als blaster
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadracer
- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
uitlaat lucht filter , andere tandwiel , das zijn de begin fase om het ni te duur te maken en dan kun je beginne aan cillinder piston enz....
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Re: suzuki
Als je echt sneller wil gaan, dan ben je beter met een zwaarder model...5maurice5 schreef:hallo
ik heb gehoord ook een tandwiel oh te tunen
maar dan gaat hij harder maar trekt minder
of andersom
maar als je een andere uitlaat erop zet hoeveel sneller gaat hij dan met luchtfilter
Je gaat vooral een hogere koppel merken, met een andere uitlaat en luchtfilter...
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
sneller sneller... rij eerst eens op een quad das nie gemaakt voor 150 te rijde hoor dan blijft ge dood en uw remme houden da ook nie. met een andere uitlaat en luchtfilter gaat hij niet vlugger waar het toerengebied stopt daar ligt ook de topsnelheid en wat je ook doet zolang je (met de standaard tandwielconfiguratie) het toerengebied niet verhoogt zal hij NOOIT vlugger gaan wel vlugger aan die top zitten. of je moet vooraan een groter steken of acheraan een kleiner tandwiel of een combinatie van de 2 ma da gaat tenkoste van je trekkracht...
Laatst gewijzigd door Vincenzo op wo 24 aug, 2005 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.