raptor700 of polaris predator

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
yves

raptor700 of polaris predator

Bericht door yves »

Ben aan het uitkijken voor een nieuwe quad. Mijn eerste keuze gaat uit naar de nieuwe raptor omdat toch al bewezen is denk ik dat yamaha inzake kwaliteit en service zeer goed is. Maar vandaag heb ik toevallig in contact gekomen met de predator 500 troy lee. Ik weet het dat hij voor sommigen rare looks heeft, maar ik vond hem super! Een yamaha 450 staat me ook aan, maar daar is naar het schijnt nogal wat onderhoud aan.
Heeft iemand van jullie raad of ervaring met één van deze quad, en wat zouden jullie in mijn plaats kiezen?
Bedankt.
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Re: raptor700 of polaris predator

Bericht door kane »

yves schreef:Ben aan het uitkijken voor een nieuwe quad. Mijn eerste keuze gaat uit naar de nieuwe raptor omdat toch al bewezen is denk ik dat yamaha inzake kwaliteit en service zeer goed is. Maar vandaag heb ik toevallig in contact gekomen met de predator 500 troy lee. Ik weet het dat hij voor sommigen rare looks heeft, maar ik vond hem super! Een yamaha 450 staat me ook aan, maar daar is naar het schijnt nogal wat onderhoud aan.
Heeft iemand van jullie raad of ervaring met één van deze quad, en wat zouden jullie in mijn plaats kiezen?
Bedankt.
mocht ik kiezen zou ik gaan voor YFZ450 en raptor700 da's myn keuze he
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

hebt ge al quadrij ervaring ?
anders is het denk'k toch beter van eerst
met een lichter modelleke te starte en na een half jaar ofzo op ne grotere overstappe
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

het hangt vooral af wat je er mee wil doen. wil je meer een baanquad dan denk ik wel dat de predator en raptor beter zijn, wil je meer crossen dan zou de yfz 450 beter zijn (maar je kan er evengoed mee op de baan, maar de andere zijn standaard beter voor op de baan) ik zelf vind de polaris wel leuk, het eens iets anders of die raptor... denk er eens goed over na, als je uit één van deze drie kiest, dan kan het niet fout gaan :lol:
greetz en nog veel succes
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
yves

Bericht door yves »

Rij nu met een kawa700 v-force. En dat is al mijn vierde quad, dus ervaring genoeg denk ik.
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

dan zou'k persoonlijk voor de raptor 700 gaan,
mooie kleure (wit en zilver) en genoeg power,
als je het voor de looks doet is de troy lee ideaal
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

da raptor 700 is nieuw tzijn der ni veel die zo ene hebben
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Afbeelding

Afbeelding

ik vind ze beiden wel iets leuks hebben, predator is wel eens iets anders dan die raptor... maar van prestaties kan ik niet veel zeggen, maar naar horen zeggen is het een bom van een quad

greetz

yves

Bericht door yves »

Moest ik een polaris nemen, dan zou het wel het model 2006 zijn. In het wit. Je moet eens zien op hun site! hij is prachtig. Je kan ook nog een ander model nemen voor 2006, de outlaw. Dat is een sportquad met onafhankelijke achtervering. Betwijfel wel of dat goed is voor een sportquad?
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Steffen schreef:Afbeelding

Afbeelding

ik vind ze beiden wel iets leuks hebben, predator is wel eens iets anders dan die raptor... maar van prestaties kan ik niet veel zeggen, maar naar horen zeggen is het een bom van een quad

greetz
die polaris is toch nie de troy lee eh ?
dacht deze ,
Afbeelding

Afbeelding
yves

Bericht door yves »

Ja, die onderste is het. Maar model 2006 is in het wit. Prachtig! Maar die raptor700 in het wit ziet er ook goed uit hé? Jammer dat er nog niet veel gegevens zijn over de raptor700. De predator maken ze al van 2003, dus daar zullen wel geen kinderziektes meer aan zijn. De predator heeft nu trouwens ook een achteruit en regelbare fox vering. Weet echt nog niet wat ik ga nemen.
Ludovic 250
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Ludovic 250 »

idd de onderste is een 2005
de 2006 is in het rood als gewone versie,wit-grijs als troy lee en zwart als autlow als ik me niet vergis.de predator is idd een BOM van een quad,zowel op prestatie kwa motor als op vlak van ophaging,en dit soort zaken.
ik zou voor de predator gaan,dan rij je met een speciale quad en een hele goede,je krijgt waar voor je geld
Yamaha Blaster 2003 geprepareerd=>ROCKET
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

sorry, khad de foto gehaald van de site van polaris, dus dacht ik wel dat het model 2006 was :wink: het is en blijft een mooie en goede quad, greetz en nog veel succes met je keuze

yves

Bericht door yves »

Het is een polaris predator troy lee geworden. Eind volgende week heb ik hem.
polarbear
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door polarbear »

proficiat, heel goede keuze gemaakt.

heb over een maand ook een predator troy lee gekocht en ben er zeer content over

welke kleur heeft de jouwe nu uiteindelijk, de mijne is een witte een speciale uitvoering, er werden er maar 3 in België ingevoerd.

VEEL SUCCES, met je nieuwe aanwinst
Gesloten