Zwaargewonde bij botsing quad met motor in Nistelrode
NISTELRODE - Op de Berghemseweg heeft dinsdagmiddag een aanrijding plaatsgevonden tussen een quad en een motorrijder. De quad kwam uit de richting Schaijk en botste frontaal op een motorrijder die uit tegenovergestelde richting kwam. De 39-jarige motorrijder uit Geffen kwam hierbij ten val en raakte zwaar gewond aan hoofd en nek. Aanleiding van het ongeval was dat de 28-jarige quadbestuurder uit Lith schrok van de tegemoetkomende motorrijder. De quadbestuurder remde en de wielen blokkeerden. De quad kwam vervolgens op de weghelft van de motorrijder die de quad niet meer kon ontwijken. Er volgde een frontale botsing. Gezien de verwondingen van de motorrijder kwam de traumahelicopter ter plaatse, maar het slachtoffer kon per ambulance vervoerd worden naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Zijn situatie is kritiek.
6 km van mijn af gebeurdt
NISTELRODE - Op de Berghemseweg heeft dinsdagmiddag een aanrijding plaatsgevonden tussen een quad en een motorrijder. De quad kwam uit de richting Schaijk en botste frontaal op een motorrijder die uit tegenovergestelde richting kwam. De 39-jarige motorrijder uit Geffen kwam hierbij ten val en raakte zwaar gewond aan hoofd en nek. Aanleiding van het ongeval was dat de 28-jarige quadbestuurder uit Lith schrok van de tegemoetkomende motorrijder. De quadbestuurder remde en de wielen blokkeerden. De quad kwam vervolgens op de weghelft van de motorrijder die de quad niet meer kon ontwijken. Er volgde een frontale botsing. Gezien de verwondingen van de motorrijder kwam de traumahelicopter ter plaatse, maar het slachtoffer kon per ambulance vervoerd worden naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Zijn situatie is kritiek.
6 km van mijn af gebeurdt
-
- Easy Quadrider
-
- Quad Expert
- Contacteer:
das nen tegenvaller
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
Is het iemand van het forum
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
was dat nu voor slechte publicatie? hoeveel ongevallen geburen er niet met vrachtwagens? of oude mensen die niet meer bekwaam zijn om me te kunnen in het verkeer?? dus zullen ze eerder daar iets moeten aan doenyamaha tri-z schreef:joow nog meer slechte publicatie over quads straks mogen we niks meer
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Jammer dat deze zaken gebeuren,
Er komen hoe langer hoe meer quads op de weg ,dus zullen ze ook af en toe betrokken raken in een ongeval , en voor een krant is dat sensatie he'' want voor een auto vrachtwagen of motorfiets ongeval koopt niemand nog een krant ( bij wijze van spreken ) en natuurlijk een quad doet soms rare dingen ......
Er komen hoe langer hoe meer quads op de weg ,dus zullen ze ook af en toe betrokken raken in een ongeval , en voor een krant is dat sensatie he'' want voor een auto vrachtwagen of motorfiets ongeval koopt niemand nog een krant ( bij wijze van spreken ) en natuurlijk een quad doet soms rare dingen ......
awel iets tegen vrachtwagen chauffeurs
S.W.A.T. schreef:was dat nu voor slechte publicatie? hoeveel ongevallen geburen er niet met vrachtwagens? of oude mensen die niet meer bekwaam zijn om me te kunnen in het verkeer?? dus zullen ze eerder daar iets moeten aan doenyamaha tri-z schreef:joow nog meer slechte publicatie over quads straks mogen we niks meer
Belgium's Toughest ATV team
neen helemaal niet maar ik wil maar zeggen,toet schreef:awel iets tegen vrachtwagen chauffeursS.W.A.T. schreef:was dat nu voor slechte publicatie? hoeveel ongevallen geburen er niet met vrachtwagens? of oude mensen die niet meer bekwaam zijn om me te kunnen in het verkeer?? dus zullen ze eerder daar iets moeten aan doenyamaha tri-z schreef:joow nog meer slechte publicatie over quads straks mogen we niks meer
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe
ma vrachtwagens zijn nodig, quads niet!S.W.A.T. schreef:was dat nu voor slechte publicatie? hoeveel ongevallen geburen er niet met vrachtwagens? of oude mensen die niet meer bekwaam zijn om me te kunnen in het verkeer?? dus zullen ze eerder daar iets moeten aan doenyamaha tri-z schreef:joow nog meer slechte publicatie over quads straks mogen we niks meer
ik vind het ook kut, maar zo is het eenmaal!!
wie was in fout? de quadbestuurder? hoelang reed hij al?
greetz, S
-
- Quadrunner
mja ik woon er 2 km vanaf
ut is ook een klote oversteek er gebeuren daar kei veul ongelukken
ut is ook een klote oversteek er gebeuren daar kei veul ongelukken
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product