K&N luchtfilter
K&N luchtfilter
houdt deK&N luchtfilter met een Outerwear pre-filter. ook water tegen reed vandaag op nat terijn daarom vroeg i, me af als zon ding het water een beetje tege houdt ?
mvg
mvg
nee een luchtfilter houd geen water tegen. Maar het zit toch normaal ingesloten in een bakje he. Dus als je op een nat terein rijd kan dat geen kwaad. Maar een K&N luchtfilter houd zeker geen water tegen
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Het voordeel van bijvoorbeeld een Twin Air is dat je alleen de schuimfilter hoeft schoon te maken en dan ben je klaar. Bij een K&N moet je de prefilter een beetje schoonmaken (gaat lastig door dat waterafstotende ) En de K&N filter moet je eerst inspuiten, dan uitwassen en daarna moet je al die ribbeltjes oliën. Dat is bijelkaar best veel werk in vergelijking met een schuimfilter.
sorry mannen mij hadden ze altijd gezegt dat het niet tegen water kon. Bij dat heb ik nog wat bijgeleerd
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
toch wel maar ik dacht dat het was om nog minder vuil in de motor te laten komen
de prefilter houd geen water tegen. Hou je pre filter zodat je een plas water vormt. je ziet dat het water tegenhoudt. Raak nu gewoon eens de onderkant van de pre filter aan ter hoogte van het plasje water. Je zult zien het water loopt weg langs de plaats waar je de prefilter raakt.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadracer
- Contacteer:
dus de spetter lopen er langsheen want je raakt je filter niet met je vinger aan ondr het rijden.Sg6 schreef:de prefilter houd geen water tegen. Hou je pre filter zodat je een plas water vormt. je ziet dat het water tegenhoudt. Raak nu gewoon eens de onderkant van de pre filter aan ter hoogte van het plasje water. Je zult zien het water loopt weg langs de plaats waar je de prefilter raakt.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"