crossmotor vs quad
crossmotor vs quad
als stevan everts tegen john natalie rijd op een crossbaan die voor alle twee goed is wie zal er winnen gaat een crossmoter harder over een cross baan dan een quad
een crossmoto trekt veeeel harder op dus zal hij vlugger weg zijn + een crossmoto heeft minder gewicht, minder vrijvingskracht (2 wielen <-> quad 4 wielen), enzo. Dus ik denk wel dat die crossmoto gaat winnen.
En ik vind ook dat je die 2 sporten niet kunt vergelijken want het gaat hier toch over 2 verschillende machienes
En ik vind ook dat je die 2 sporten niet kunt vergelijken want het gaat hier toch over 2 verschillende machienes
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja juist maar in de bocht vind ik quad iets rapper dan crossmoto ale mijn ondervindingen dan maar een goeie crosser gaat wel ra^pperSebastien schreef:een crossmoto trekt veeeel harder op dus zal hij vlugger weg zijn + een crossmoto heeft minder gewicht, minder vrijvingskracht (2 wielen <-> quad 4 wielen), enzo. Dus ik denk wel dat die crossmoto gaat winnen.
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Re: crossmotor vs quad
als we 't hebben over de gemiddelde recreatierijder, en we nemen als parcour Neeroeteren, dan zie je dat de moto's op de rechte stukken vlot voorbij de quads gaan, maar in de bochten maken de quads weer wat terrein goed. dus op dit circuit zal het niet zo héél veel uitmaken, maar ik denk wel vat de moto's zullen winnen.coen schreef:als stevan everts tegen john natalie rijd op een crossbaan die voor alle twee goed is wie zal er winnen gaat een crossmoter harder over een cross baan dan een quad
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadrunner
Crossmotor
Everts wint en niet een klein beetje ook. Zal hem waarschijnlijk wel dubbelen.
mijn broer heeft een suzuki 450 rmz 2005 ik een yfz 450 2005 gytr uitlaat compleet van het weekent sprintjes gedaan eerste stuk is de quad sneller weg beter grip later komt crosser er voor bij meter off 5-6 er voor en dit op een heel lang stuk scheelt echt niet veel langen bochten ben ik sneler mijn broer had eerst een yamaha 250 twee takt 2004 verschil was toen noch kleiner
da hangt dus echt wel van parkoer tot parkoer af. Meestal zal de moto wel winnen ma toch... zo was ik ns in lommel ant trainen en christophe godrie (ne goeie MX3) rijder was er ook en hield em enkele rondes voorbij. Zn pa enzo verschoot er ook van... (ikzelf ook trouwens )
En neem nu een heel plat (geen walletjes ofzo) kort en technisch parkoer en ben er zeker van da de quad wint.
Zo ben ik ns in Francorchamp supermotard gan trainen en reed gewoon naar Thierry Godfroid toe. Die waren met zn drieen ant trainen en strijde en ik hing erachter en mee strijde (allee, ni echt meestrijden want dan kome er ongelukken van) en toen was ik Godfroid voorbij en was ik met die ander bezig en toen reed godfroid volle gas op da rechtstuk mij voorbij en vloog die voor mij in en en deed teken da ik er af moest gaan en ik reed verder en hij weer zo moeite doen om me voorbij (echt gevaarlijk wa die deed) en teken dat ik rustiger moest rijden en van et circuit moest gaan enzo. Amai, mijn pa had da gezien en vloog bekan over de hekken. Achteraf is Godfroid zich komen excuseren.
Volgens mij ( en vele anderen) kon em et ni hebben dat er ne quad hem voorbij stak (Meermaals Belgisch en ook Europees Kampioen Supermotard) en dan nog een meisje. Ikzelf had meteen een pak supporters bij haha
En neem nu een heel plat (geen walletjes ofzo) kort en technisch parkoer en ben er zeker van da de quad wint.
Zo ben ik ns in Francorchamp supermotard gan trainen en reed gewoon naar Thierry Godfroid toe. Die waren met zn drieen ant trainen en strijde en ik hing erachter en mee strijde (allee, ni echt meestrijden want dan kome er ongelukken van) en toen was ik Godfroid voorbij en was ik met die ander bezig en toen reed godfroid volle gas op da rechtstuk mij voorbij en vloog die voor mij in en en deed teken da ik er af moest gaan en ik reed verder en hij weer zo moeite doen om me voorbij (echt gevaarlijk wa die deed) en teken dat ik rustiger moest rijden en van et circuit moest gaan enzo. Amai, mijn pa had da gezien en vloog bekan over de hekken. Achteraf is Godfroid zich komen excuseren.
Volgens mij ( en vele anderen) kon em et ni hebben dat er ne quad hem voorbij stak (Meermaals Belgisch en ook Europees Kampioen Supermotard) en dan nog een meisje. Ikzelf had meteen een pak supporters bij haha
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon • www.at-tach.nl • www.verkroost-scooters.nl •
ben akkoord dat crossmoto's standaard al enorm voorruit gaan; maar we vergelijken hier niet met de 'gemiddelde' sportquad.Kortvrint schreef:Euh??? bestaat er daar twijfel over?
Nen crossmoto natuurlijk, ikzelf heb een tm 250 gehad en da trekt toch serieus meer of de gemiddelde sportquad ze (da ondevind je als je op je bek gaat).
Ik vergelijk het met compleet geprepareerde quads gelijk die van doug gust en al die pro rijders...
Het is wel heel moeilijk te vergelijken want op een parcour die ideaal gevormd is voor de crossmoto (qua kippen en de vorm oneffenheden/sleuven in de bochten) kan de quad zeker niet tegen op.
Als ge een parcour hebt die ingereden is door quads wat er anders gaat uitzien (effender en in bochten totaal anders gevormd) zal volgens mij de crossmoto moeilijk hebben.
Ge zou op het zelfde parcour moeten de tijden opnemen van beide maar dan wel beide op andere tijdstippen wanneer het parcour er geschikt bij ligt voor elk .
KFX540