vet veel modder, lekker door de bosse, super goe geamuseerd!
nadeel: ben op een boomstronk gereden, en heb m'n achterste remschijf geplooid! Hier het filmpje ervan.
Foto's komen nog, zodra ik ze zelf heb ontvangen!!!
greetz, S
Was dave (raptor660r) en hubert (kawa 700) er dan niet bij? Die mannen zijn van bertem (leefdaal). Mijn broer heeft vorige week ook zijn remschijf krom gereden, 130€ kosten aanSkicks schreef:Gaan rijden in Bertem met 7 quads! De 8ste zijn we ginder nog tegengekomen
nadeel: ben op een boomstronk gereden, en heb m'n achterste remschijf geplooid! Hier het filmpje ervan.
greetz, S
nops die 2 zijn we nog niet tegengekomendavyrox schreef:Was dave (raptor660r) en hubert (kawa 700) er dan niet bij? Die mannen zijn van bertem (leefdaal). Mijn broer heeft vorige week ook zijn remschijf krom gereden, 130€ kosten aanSkicks schreef:Gaan rijden in Bertem met 7 quads! De 8ste zijn we ginder nog tegengekomen
greetz, S![]()
grtzzz

Ai, voor die prijs had ie al een deftige bodemplaat...davyrox schreef:Skicks schreef:Gaan rijden in Bertem met 7 quads!
Was dave (raptor660r) en hubert (kawa 700) er dan niet bij? Die mannen zijn van bertem (leefdaal). Mijn broer heeft vorige week ook zijn remschijf krom gereden, 130€ kosten aan![]()
grtzzz

zelfs zo duur nog nietVerlintje schreef:davyrox schreef:Ai, voor die prijs had ie al een deftige bodemplaat...Skicks schreef:Gaan rijden in Bertem met 7 quads!
Was dave (raptor660r) en hubert (kawa 700) er dan niet bij? Die mannen zijn van bertem (leefdaal). Mijn broer heeft vorige week ook zijn remschijf krom gereden, 130€ kosten aan![]()
grtzzz