4 uurs race floyon frankrijk
4 uurs race floyon frankrijk
als eerste goed je best gedaan frankie(mag gezegt worden)
we doen het nog wel eens over
we hebbben nu wel een nieuwe bijnaam voor je
SHOCKKILLER
jammer dat er zovel mis ging bij ons op het einde en bij rodger en wil eigenlijk de hele wedstrijd wel
anders was het wel top 10 geworden dacht ik zo
vls power
we doen het nog wel eens over
we hebbben nu wel een nieuwe bijnaam voor je
SHOCKKILLER
jammer dat er zovel mis ging bij ons op het einde en bij rodger en wil eigenlijk de hele wedstrijd wel
anders was het wel top 10 geworden dacht ik zo
vls power
Jongens jullie hebben alle vier fantastische gereden vooral steve en frank
die al niet zoveel van deze wedstrijden rijden jullie hebben het goed volgehouden petje af jongens.Bij rodger en wil ging het ook heel goed. Reden bijna hun licht uit hun ogen maar aan mechanische problemen kunnen we niks aan doen in ieder geval veel succes in pont du vaux
die al niet zoveel van deze wedstrijden rijden jullie hebben het goed volgehouden petje af jongens.Bij rodger en wil ging het ook heel goed. Reden bijna hun licht uit hun ogen maar aan mechanische problemen kunnen we niks aan doen in ieder geval veel succes in pont du vaux
ja klopt we hadden de handjes wel vol in de pitsoede miere schreef:ja, heb het gezien dat jullie je niet bepaald verveelden in de pits.
Was me precies het dagje wel hé.
ik zag jullie waren 6e geworden
gefeliciteerd jongens goed gereden
we hebben het laatste anderhalf uur met een kapotte achterveer moeten rijden,zijn toen vanaf de 15e plaats teruggevallen naar 32
de laatste 15 minuten brak de hele veer over en sloeg de caburateur kapot.....einde verhaal
jammer maar helaas ,volgende keer beter
groetjes steve
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Wij zijn ook niet gespaard geweest.
In training sputterde motor, eerst bougie gewisseld maar bleek massakabel fiche die gebroken was. Als het hersteld was was de training afgelopen. Resultaat : 72ste en laatste vertrekken.
Na eerste manche lagen we 35ste of zoiets.
Begin tweede manche in eerste ronde bouten tandwiel achteraan losgekomen. Resultaat : 20 min sleutelwerk en terug in de aanval.
Wel toffe dag gehad. Blijft een super mooi parcours daar en aangepast aan quads. Alleen de put vond ik niet iets te. Is enkel goed om stukken te rijden, veel fun is er niet aan.
Tafel ligt er perfect voor quads, echt een voorbeeld, misschien mag ie wel iets langer.
In training sputterde motor, eerst bougie gewisseld maar bleek massakabel fiche die gebroken was. Als het hersteld was was de training afgelopen. Resultaat : 72ste en laatste vertrekken.
Na eerste manche lagen we 35ste of zoiets.
Begin tweede manche in eerste ronde bouten tandwiel achteraan losgekomen. Resultaat : 20 min sleutelwerk en terug in de aanval.
Wel toffe dag gehad. Blijft een super mooi parcours daar en aangepast aan quads. Alleen de put vond ik niet iets te. Is enkel goed om stukken te rijden, veel fun is er niet aan.
Tafel ligt er perfect voor quads, echt een voorbeeld, misschien mag ie wel iets langer.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik heb daar zeker lekker gereden, dat gaan steve en ik meer doen hoop ik. Als het dan ook nog heel blijft dan zit er voor ons ook zeker een goede klassering in. Nu toch nog 31ste en de laatste 10 a 15 minuten niet meer gereden.
Ik vond alleen die kleine schans waar je omheen kon rijden een kloteschans. Dus daar reed ik omheen. De tafel is super en als enige zou de achterkant wat langer door mogen lopen.
Al met al een mooie dag alleen jammer van de pech.
En nu op naar PdV (voor mij alleen de contest maar daar gaan we weer voor de winst ) En voor de rest alleen maar leren op pdv.
Ik vond alleen die kleine schans waar je omheen kon rijden een kloteschans. Dus daar reed ik omheen. De tafel is super en als enige zou de achterkant wat langer door mogen lopen.
En nu op naar PdV (voor mij alleen de contest maar daar gaan we weer voor de winst ) En voor de rest alleen maar leren op pdv.
jazekers frank we gaan nog wel en keertje knallen.echt jammer van die stukken anders hadden we echt wel bij de eerste 10 geweest,maar ja je kan niet alles hebbenFrank MB schreef:Ik heb daar zeker lekker gereden, dat gaan steve en ik meer doen hoop ik. Als het dan ook nog heel blijft dan zit er voor ons ook zeker een goede klassering in. Nu toch nog 31ste en de laatste 10 a 15 minuten niet meer gereden.
al met al was het een hele leuke dag daar
parcour was super en echt gemaakt voor eens flink te raggen met een quad
de tafel mocht idd wel een stukje langer,dan kun je er net nog iets harder over heen
zag je toch dat die 560 ktm wel weerheel hard weg liep van de rest op die lange stukken
de vls 560 ,,,toch wel een machine om trots op te zijn
very fast shit man
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Dat rechte stuk was de max !!!
Wij moesten met onze 450 zeker niet onder doen voor de zwaardere motoren. Kindt bvb met de VLS klopte ik zonder problemen op het recht stuk. In PDV leggen we nog een iets grotere verhouding zodat 140 km/u ongeveer de top moet zijn.
Wij moesten met onze 450 zeker niet onder doen voor de zwaardere motoren. Kindt bvb met de VLS klopte ik zonder problemen op het recht stuk. In PDV leggen we nog een iets grotere verhouding zodat 140 km/u ongeveer de top moet zijn.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
rijdt die kind ook op een 560 ktm dan?No Limit YFZ schreef:Dat rechte stuk was de max !!!
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
ow ja frank ,dat verklaard meteen het hele verhaalFrank MB schreef:Nee een 540 ktm 4 takt
de 2 takt loopt dus echt wel een stukkie harder
en ben je klaar vooor p.d.v?knallen he in die contest
ik wil een bekertje zien
groetjes
p.s en vordert mijn vlsje al ,,doe je best he
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
das goed om te horen,begint al te kriebelen voor p.d.vFrank MB schreef:Jah de ktm vordert al aardig
en als jij um helemaal klaar ,maaakt moet het wel goed komen toch
ik hoorde van wil dat het blok al helemaal klaar was
nieuwe zuiger irin en een of ander lager
het zal een hele leuke week worden frank
see you soon
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl