RES AXEL MX CIRCUIT

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

RES AXEL MX CIRCUIT

Bericht door Ivoman #7 »

Vandaag hoorde ik van iemand die een aantal jaar terug motocross deed dat er een parcour is in Axel

Afbeelding

http://www.resaxel.nl/

'k Vind het niet direct op de site, maar weet er iemand of daar met de quad gereden mag worden?
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

ja daz nie ver van west-dorp :o je mag daar rijden met de quad ! maar er zijn geluidnormen !!

stuur ff pm als je wil gaa ivo :wink: kom ik ook af

grtzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Mijn inziens is Westdorpe veel beter voor met de quad te rijden. Westdorpe is hardere ondergrond. Axel is een zandparcour en zeer zwaar als er wat solo's rijden.
Suzuki - Kingquad
fun2fly
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door fun2fly »

Westdorpe is fun !

Zijn je armen en benen nog stijf Ivo , van vorig weekeinde te crossen ?
Ik heb me mega goed gehad !

Ps (of topic): Word en exel in mijn pc zijn een beetje spoorloos , daarmee nog geen nieuws van je offerte ,wel al op klad papier . Offerte volgt !

Greetz Bruno
Flip Hermans
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Flip Hermans »

Wij (ik en mijne maat) gaan geregeld crossen in westdorpe en we zijn ook al eens in axel geweest. je mag er zeker met de quad op.

wat ik wel goed vind is dat er steeds maar een bepaald aantal rijders opt circuit mag. en idd axel is wel zware stuff, de eerste keer dat je rijd, de eerste ronde, doe je gewoonweg dit :shock:

maar daarna valt het best te doen, het is helemaal anders rijden als westdorpe. vele technischer. we waren eigenlijk wel blij dat we geweest zijn.

bijkomend voordeel: axel is bijna altijd open, door het zand is het er nooit te nat. wel de moeite waard om eens te gaan

wij waren deze woensdag in westdorpe en er was iemand met een oranje YFZ450, met Yoshi, iemand vant forum ofzo?? kerel reed damned goed!

greetz fluppe
YellowZ400-nerfs-Tuskbar-FPexhaust-Acerbis-ProGrip
Plaats reactie