Matte velgen
Matte velgen
We hebben een tijdje geleden Douglas red label velgen gekocht en heb ze dan met siliconespray gekuist en ze blonken echt. Maar nu na een tijdje zijn ze helemaal mat en met zo witte strepen. Weet er iemand mss een product of hoe ik ze weer blinkend moet maken??
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
goeie velgereiniger
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
bij de fietsenmaker kun je een product krijgen waar ze de alu. velgen van fietsen mee kuisen, dit werk supergoed. MAAR het is heel veel werk hoe harder je veegt hoe harder het blinkt
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
Opletten met die velgenspray's op douglas velgen.
Ik heb nog al gehoord dat er doffe zaken zijn van voort gekomen.
Infeite is polieren één van de beste oplossingen
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hebbek ook voorgehad bij men voorvelgen van men blaster, is een reactie van het aluminium op een of ander kuisprodukt die zen natuurlijke beschermlaag wegneemt. Mij hebben ze toen yvero desox aangeraden, is een zeer krachtig produkt zeker niet mee op je plastiek komen, dan zijn die lijnen direkt weg en komen ze niet meer terug.
-
- Quadrider
- Contacteer:
Die van HG is voor stalen en aluminium velgen, je moet die natuurlijk geen 10min late intrekken. Gewoon erop spuiten en met spons erover en dan is al het vuil erafAd schreef:Opletten met die velgenspray's op douglas velgen.
Driving a Yamaha blaster
mmja...banshee--lover schreef:ebt hij een poliermashien in huis ?Ad schreef:Opletten met die velgenspray's op douglas velgen.
grtzzzzzzzzzzz
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-
- Easy Quadrider
Is eigenlijk gewoon niets aan te doen.
Want de vernis laag is aan getast.
Beste is gewoon de velgen uit de banden halen en ze dan met een hoge druk reiniger schoon spuiten met 150 bar en 120 graden.
De vernis vliegt dan rond je oren maar hij is er overal af.
Vervolgens dan terug terug in nieuwe vernis spuiten.
Pak wel geen vernis uit een spuitbus want dat is brol.
Beter even laten doen want dan wordt de vernis ook nog even gebakken op de velg.
Want de vernis laag is aan getast.
Beste is gewoon de velgen uit de banden halen en ze dan met een hoge druk reiniger schoon spuiten met 150 bar en 120 graden.
De vernis vliegt dan rond je oren maar hij is er overal af.
Vervolgens dan terug terug in nieuwe vernis spuiten.
Pak wel geen vernis uit een spuitbus want dat is brol.
Beter even laten doen want dan wordt de vernis ook nog even gebakken op de velg.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
unipolis te verkrijgen op WWW.cleaned.betuumke schreef:Unipol Metal Polish , iets beters gaat ge niet vinden maar vraag mij niet waar ge het kunt krijgen.
Ik heb het eens via internet besteld pot van 1000ml maar dat is echt beestig spul man
Maar kom er niet mee aan de lak
Groetjes.
zeer goed product maar let op niet mee op lak komen want dit bijt uit