quad gehuurt

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

quad gehuurt

Bericht door $t!ng »

kom net terug van frankrijk en heb daar een quad gehuurt voor een uurtje, het was een yamaha beartracker 250cc. Het was wel met een groepje van 4 en dan nog de quaduitbater op kop en dan maar racen. Heb zelf geen quad dus was voor mij de eerste keer om met zon zwaar model te race (buiten op de lunaparken :p :oops: :lol: ). Na een paar toertjes te mogen geoefent hebben gingen we de bossen in. Die gast (de uitbater) zei tssn elke quad moet minstens 10 meter tssn maar toen mijne vriend door 1 of andere reden mij voorbij stak :? weet et al niet meer :lol: wou ik hem terug voorbij steken met als gevolg dak vlak achter hem reed. Wij allebei alles uit de quad aant halen tot ineens een scherpe bocht :lol: hij vliegt uit diene bocht en ikke (nog altijd ne meter achter hem aant rijden) met den hoek van mijne quad raak ik hem en daar lag ik dan met de quad al op zen zij :oops: . Heb die quad direct opgehofen en er snel terug op gaan zitten maar die gast had et al gezien. Maarja niks aan de hand, just een paar schrammekes en het stuur in men zei gehad maar da overleef ik wel, dus gwn verder gereden :lol: . Toen wist ik wel wat 10 meter was en wat 10cm :lol: Heb mijne vriend dan toch nog kunne "voorbij steken" (hij pakte de verkeerde weg :lol: ) 8)

Was wel cool, eerste keer dak rijd en dan gaat diene gast zo "snel", wij dus ook 8) :twisted:
$t!ng! counter-strike & quads!
steve
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Re: quad gehuurt

Bericht door steve »

$t!ng schreef:kom net terug van frankrijk en heb daar een quad gehuurt voor een uurtje, het was een yamaha beartracker 250cc. Het was wel met een groepje van 4 en dan nog de quaduitbater op kop en dan maar racen. Heb zelf geen quad dus was voor mij de eerste keer om met zon zwaar model te race (buiten op de lunaparken :p :oops: :lol: ). Na een paar toertjes te mogen geoefent hebben gingen we de bossen in. Die gast (de uitbater) zei tssn elke quad moet minstens 10 meter tssn maar toen mijne vriend door 1 of andere reden mij voorbij stak :? weet et al niet meer :lol: wou ik hem terug voorbij steken met als gevolg dak vlak achter hem reed. Wij allebei alles uit de quad aant halen tot ineens een scherpe bocht :lol: hij vliegt uit diene bocht en ikke (nog altijd ne meter achter hem aant rijden) met den hoek van mijne quad raak ik hem en daar lag ik dan met de quad al op zen zij :oops: . Heb die quad direct opgehofen en er snel terug op gaan zitten maar die gast had et al gezien. Maarja niks aan de hand, just een paar schrammekes en het stuur in men zei gehad maar da overleef ik wel, dus gwn verder gereden :lol: . Toen wist ik wel wat 10 meter was en wat 10cm :lol: Heb mijne vriend dan toch nog kunne "voorbij steken" (hij pakte de verkeerde weg :lol: ) 8)

Was wel cool, eerste keer dak rijd en dan gaat diene gast zo "snel", wij dus ook 8) :twisted:
dus nu meteen een quadje kopen en wedstrijden gaan rijden
das meteen nog een stuk mooier en kun je nog harder rijden

greeetzzz
Afbeelding

Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK

http://www.swracing.nl

Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets

Kijk ook eens bij

www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

heb geen rotte cent om zon quadje te kopen :evil: ben student.
En als ik er 1 zou kopen denk ik dat het een polaris word vind ze echt VET, zeker die outlaw :lol:
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

$t!ng schreef:heb geen rotte cent om zon quadje te kopen :evil: ben student.
En als ik er 1 zou kopen denk ik dat het een polaris word vind ze echt VET, zeker die outlaw :lol:
Das geen excuus he, vraag maar eens rond, zitten veel studenten tussen ;)
Werken, das de boodschap! 8)
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

ja ik ben 15 en rij met een splinternieuwe (maand) honda trx :P werken is de boodschap :wink:
honda the power of dreams
honda trx400 !
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

haha, hoe heb je dat geflikt, welke job deed je, hoe ben je eraan gekomen? ben ook 15 maar als ik die outlaw zou willen moet ik 3 jaar vakantiejob doen ofzo :? :shock:
Ik wil wel werken maar mag nog niet (volgend jaar doe ik vakantiejob) maar het is toch hopeloos :?
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

$t!ng schreef:haha, hoe heb je dat geflikt, welke job deed je, hoe ben je eraan gekomen? ben ook 15 maar als ik die outlaw zou willen moet ik 3 jaar vakantiejob doen ofzo :? :shock:
Ik wil wel werken maar mag nog niet (volgend jaar doe ik vakantiejob) maar het is toch hopeloos :?
Daarom hoeft dit niet enkel in de vakantie gebeuren he

al die weekendes....

Vraag aan je ouders of je geen klusjes kan doen thuis voor wat zakgeld
(gras afdoen, tuin helpen onderhouden, auto wassen,....)

En bij familie kan je het ook vragen...
Vraag voor je verjaardag en andere cadoperiodes om geld ipv speelgoed of andere prutsen

En iedere dag eens zagen om die quad helpt ook nog :twisted:

Het zal een tijdje duren maar sparen is de enige manier...
toet
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door toet »

verstandige uitleg voor ne 15 jarige. :wink:
en jongens later is da nog zo zulle, misschien nog slechter, want hebt ge een huis,kinderen en een madam en da kost pas geld :(
Belgium's Toughest ATV team
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

k zal eens wat meer mijn ouders afpersen :p. Maar zal nog altijd Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren eer ik em kan kopen. Alles op zijn tijd eh, die kinderen kunnen nog effe w8ten en die vrouw, eerst nog wat vergelijken eh :lol:
blasterke27
Quadrider
Quadrider

gewoon werken ik werk bij men pa nu al de hele vakantie .. dan is er weer een pak van mijn honda vanaf :wink: de honda moetk trouwens helemaal zelf betalen :) mja het voordeel heb je dan wel dat ie van jou is :twisted:
honda trx400 !
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

die 15 jarige wordt ooit nog rijk met manager te worden ofzo!!!

greetz,S
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Het is zeker mogelijk om een "duur speeltje" te kunnen kopen als student.

Gewoon "poten" aan u lijf hebben en vele uurtjes doen en voila

grta
Wild cat
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Wild cat »

Toen ik 15 was werkte ik elk weekeind overal waar ik kon.
En verlof van School, da kende ik nie da was 2 maanden achtereen schapen scheren overal.
Was wel een zwaar jobke maar bracht heel goed op.
Kon met hetgeen ik die 2 maand verdiende het gehele jaar uitgaan en met nen sjieke brommer rond rijden.
En na nog wat werken reed ik op men 18 rond met een nieuwe Patrol GR 4x4.
Dus als ge werkt en ge handelt overal wat in ( bedoeld dus wel niet in drugs etc he) dan kunde ver komen hoor.
Maar ja zoals gezegd ballen an u lijf hebben en gewoon doen.
Maar ja de jeugd van tegenwoordig heeft dat toch een stuk minder dan in mijne tijd.
Can-am Outlander 650

Belgium's Toughest Atv Team
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

idd boma :lol:
je moet wel het geluk hebben om in zon dingen te vallen
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Wild cat schreef:Toen ik 15 was werkte ik elk weekeind overal waar ik kon.
En verlof van School, da kende ik nie da was 2 maanden achtereen schapen scheren overal.
Was wel een zwaar jobke maar bracht heel goed op.
Kon met hetgeen ik die 2 maand verdiende het gehele jaar uitgaan en met nen sjieke brommer rond rijden.
En na nog wat werken reed ik op men 18 rond met een nieuwe Patrol GR 4x4.
Dus als ge werkt en ge handelt overal wat in ( bedoeld dus wel niet in drugs etc he) dan kunde ver komen hoor.
Maar ja zoals gezegd ballen an u lijf hebben en gewoon doen.
Maar ja de jeugd van tegenwoordig heeft dat toch een stuk minder dan in mijne tijd.
how how :P zou je nog eens van verschieten :wink:
honda trx400 !
Plaats reactie