DQT goes 4x4, again?
DQT goes 4x4, again?
Gisteren, zondag waren Kris (blasterke200), Hans en ik wat gaan rondtoeren, en op het einde van onze rondrit kwamen we bij een mooi plekje uit, in Bree zelf... maar Kris en Hans hadden baanbanden opliggen, dus na 'n kleine verkenning van mij hebben we het hier maar bij gelaten
Dus besloten we om het hier maar bij te laten. Vandaag krijg ik ineens bericht van Hans, als we nie wat gaan toeren... NATUURLIJK !
Bij hem aangekomen even de fasttrekkers onder de YFZ gelegd, en weg waren we...
Eerst een ritje langs 't kanaal waar we gisteren ook al merkte dat het vettig was, en ook deze keer waren we al kletsnat voordat we nog maar op de bestemming waren !
Eens daar aangekomen, onmiddelijk de modderban ik natuurlijk ! midden in het water allebei een aantal keren vast gezeten, terug losgekomen, wéér vastgezeten, elkaar er moeten uittrekken...
ons héél goed geamuseerd dus
We hebben de modderpoelen in alle richtingen doorkruist, soms zaten de wielen volledig onder water, maar 't was weer een namiddag om niet meer te vergeten, we gaan dit dus zeker nog eens doen, en nemen dan een fototoestel mee, want deze foto's zijn getrokken met een GSM...
Dus besloten we om het hier maar bij te laten. Vandaag krijg ik ineens bericht van Hans, als we nie wat gaan toeren... NATUURLIJK !
Bij hem aangekomen even de fasttrekkers onder de YFZ gelegd, en weg waren we...
Eerst een ritje langs 't kanaal waar we gisteren ook al merkte dat het vettig was, en ook deze keer waren we al kletsnat voordat we nog maar op de bestemming waren !
Eens daar aangekomen, onmiddelijk de modderban ik natuurlijk ! midden in het water allebei een aantal keren vast gezeten, terug losgekomen, wéér vastgezeten, elkaar er moeten uittrekken...
ons héél goed geamuseerd dus
We hebben de modderpoelen in alle richtingen doorkruist, soms zaten de wielen volledig onder water, maar 't was weer een namiddag om niet meer te vergeten, we gaan dit dus zeker nog eens doen, en nemen dan een fototoestel mee, want deze foto's zijn getrokken met een GSM...
-
- Quadracer
- Contacteer:
wijs, moest da wa dichter zijn, ik reed er direct naartoe, en mooie kwaliteit voor met een gsm getrokken te zijn! mooie foto's.
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Inderdaad mooie plaats ginder en welke gsm is dit want dit is toch een super goeie kwaliteit voor een gsm
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
ik heb ook die tel ik wist niet dat ze zon goede fotos maakte
suzuki ltr450
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Product
www.bakkerbart.nl/winkels/cuijk/louis-jansenplein-16 bakker bart cuijk
www.donutracing.webs.com
lieve heer laot ut gauw avond worre ut liefst nog veur de middag
olala...dat is waar wij de voorbije zondag ook naar gezcht hebben...ene ook gevonden(foto's volgen).
Mja met spôrtquad zou ik het niet meer zien zitten maare met men 4x4 direkt......
Mja met spôrtquad zou ik het niet meer zien zitten maare met men 4x4 direkt......
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Als je zo'n mooie troep ziet liggen, dat KAN je toch zomaar niet voorbij rijden héVincenzo schreef:ik dacht da je da nooit meer ging doen alfa?
en ik moest mijn Kenda Claws eens uittesten
@banshee-lover : Dat klopt, water gaat niet goed samen met mijn blok, mar deze keer heeft ie het overleeft, nog altijd zonder luchtfilterdeksel.