Kymco Quads

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
bramcup
Toeschouwer
Toeschouwer

Kymco Quads

Bericht door bramcup »

hoi,

Ik ben hier nieuw op het forum. Ik zal me even voorstellen:

naam: Bram
leeftijd: 24
quads in bezit: nog geen

Ik heb een vraag ivm Kymco quads. van het moment dat ik een goed accoord heb met de verzekering ga ik over tot de aanschaf van een Kymco Quad. Ik zou het echter leuk vinden als iemand mij wat meer info kan geven over deze quads, ik ben namelijk een leek op gebied van deze vierwielers. Mijn beslissing staat al redelijk vast maar heb toch nog een aantal twijfels over welk type te nemen. Vooral de keuze tussen de Urban Quad en de nieuwe MXU 300 valt me zwaar, heeft een cardan as veel voordelen tov een ketting?

verder ben ik nieuwsgierig naar jullie mening over dit relatief nieuwe merk, doe ik er goed aan hem te kopen of koop ik voor 5000 euro´s beter een ander quad ( wil hem vooral op de weg gebruiken voor algemene motor doeleinden zoals naar werk gaan en uitstapjes )

groetjes
Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Surf is even op het forum en je zal wat meer info vinden over dit merk.

Mijn ervaring is dat je bij een Kymco prijs/kwaliteit erg goed zit.

Persoonlijk zou ik voor de 300 gaan. De cardanas heeft heel wat minder onderhoud nodig in vgl met een klassieke tandwielen/ketting combinatie en is ook geschikter om in de blubber te hangen. Persoonlijk vind ik de 250 wat zwak van motor, dus ook hiervoor een voorkeur naar de 300
When going gets tough, the tough get going
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

wel voor 5000€ kan je toch al een blaster kopen en ik denk dat je daarmee zeer tevreden zal zijn