Ik ben op zoek naar info voor de ATV HY4-50D.
Hij start niet meer en ik kom telkens uit op een zwart blokje waar de bougiekabel op zit. Op dit blokje staat : 2002..02 en is voorzien van 1 electrische aansluiting, een bougieaansluiting en een aantal op elkaat geplaatste plaatjes ( bi metaaltje ) noemen de dit de CDI kastje ?
Ik zou er erg mee geholpen zijn als ik iemand heb die ook maar IETS meer weet.
De quad is gemaakt in Afghanistan en uitgegeven naar China.
Alvast bedankt !!!!
HY4-50D
Dit is je ontsteking : een soort spoel die zorgt voor omzetting naar hoogspanning voor de vonk in je bougie .
Kan volgens mij zelden stuk , kijk eens naar je start/stop switch ... misschien heb je daar een kortsluiting ( lees : een vals contact naar de massa). Of misschien ligt het probleem aan je contactslot ...
Meten is weten !
Kan volgens mij zelden stuk , kijk eens naar je start/stop switch ... misschien heb je daar een kortsluiting ( lees : een vals contact naar de massa). Of misschien ligt het probleem aan je contactslot ...
Meten is weten !
Of aan een verzekering (de gebuur heeft dit onlangs ook gehad en zij die quad open smijten en uiteindelijk was het een domme verzekering 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
he he ja je hebt gelijk
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage