HY4-50D

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
baarda
Toeschouwer
Toeschouwer

HY4-50D

Bericht door baarda »

Ik ben op zoek naar info voor de ATV HY4-50D.
Hij start niet meer en ik kom telkens uit op een zwart blokje waar de bougiekabel op zit. Op dit blokje staat : 2002..02 en is voorzien van 1 electrische aansluiting, een bougieaansluiting en een aantal op elkaat geplaatste plaatjes ( bi metaaltje ) noemen de dit de CDI kastje ?

Ik zou er erg mee geholpen zijn als ik iemand heb die ook maar IETS meer weet.

De quad is gemaakt in Afghanistan en uitgegeven naar China.

Alvast bedankt !!!!
fun2fly
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door fun2fly »

Dit is je ontsteking : een soort spoel die zorgt voor omzetting naar hoogspanning voor de vonk in je bougie .
Kan volgens mij zelden stuk , kijk eens naar je start/stop switch ... misschien heb je daar een kortsluiting ( lees : een vals contact naar de massa). Of misschien ligt het probleem aan je contactslot ...
Meten is weten !
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Of aan een verzekering (de gebuur heeft dit onlangs ook gehad en zij die quad open smijten en uiteindelijk was het een domme verzekering :x
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Obsession
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Obsession »

Sebastien schreef:Of aan een verzekering (de gebuur heeft dit onlangs ook gehad en zij die quad open smijten en uiteindelijk was het een domme verzekering :x
zekering zal je bedoelen
Driving a Yamaha blaster
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

he he ja je hebt gelijk
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Plaats reactie