Ben toe aan een nieuw setje banden voor mijn grizzly en wilde gelijk een paar andere velgen plaatsen met een bredere "offset". Weet iemand een goed adres hiervoor, het liefts met linkje...
thanx
Ard
Banden/Velgen
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
dan moet je de itp mud lite banden steken ik heb er al eens 2300 km mee gereden en ook veel op de baan en die waren nog net niet voor de helft versleten
ik denk dat je er een 5 a 6000 km mee kan doen als je veel op de baan rijdt
en voor in het slijk is dit ideaal ze kunnen ook op je originele velgen had ik eerst nu heb ik er de itp velgen ook bij is wel vet zenne iedereen ziet dat en is er entousiast over
je kan ze best bij den hugo van traqo gaan halen goede prijs en hij zet ze er ineens op
dit is de nr van hugo 0476 980 476 die zit in rumst achter de vroegere maes pils
ik denk ww.traqo.be
mvg tim
en voor in het slijk is dit ideaal ze kunnen ook op je originele velgen had ik eerst nu heb ik er de itp velgen ook bij is wel vet zenne iedereen ziet dat en is er entousiast over
je kan ze best bij den hugo van traqo gaan halen goede prijs en hij zet ze er ineens op
dit is de nr van hugo 0476 980 476 die zit in rumst achter de vroegere maes pils
ik denk ww.traqo.be
mvg tim
Ik denk dat we hier met een Nederlandse quad collega te maken hebben.tim slijkpaling schreef:dan moet je de itp mud lite banden steken ik heb er al eens 2300 km mee gereden en ook veel op de baan en die waren nog net niet voor de helft versleten
ik denk ww.traqo.be
mvg tim
De velgen en banden die tim aanhaalt kan je zien op mijn quad,
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... highlight=
Mail me eens mss kan ik je wel voordelig verder helpen
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-
- Quad GOD
- Contacteer:
www.quadtuning.nl, zeg dat Nikolas je gestuurd heeft
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team