jongen van 13 overleed door ongeval in neeroeteren
-
- Quadracer
jongen van 13 overleed door ongeval in neeroeteren
een dertien jarige jonge van valken burg was zondag gaan trainen op het circuit van mc maasland te neeroeteren waarbij hij ten val is gekome, en er een andere motorcrosser over hem reed de 40 jarige man kon de jongen van 13 ni ontwijken. de jongen was met ernstige hoofdwonden naar het ziekenhuis gebracht waar hij maandag is overleden .
de 40 jarige man was erg in schok en liep ook enkele kneuzingen op!
de 40 jarige man was erg in schok en liep ook enkele kneuzingen op!
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadracer
een solo (crosstuf)
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Het is onverantwoord om alle klassen en types samen te laten rijden. Onlangs het Marc hetzelfde voorgehad in 't Zwaanhof in Komen door met quad samen met de moto's te rijden.
Wij hebben in Axel ook al eens iets gelijkaardig voor gehad, een jongen van 12, zoon van quadrijder die meewas met ons, was gevallen net na tafel. Een andere rijder die de tafel in één keer nam is er op gesprongen, deze keer gelukkig enkel met bloedende oor...
Ik ben voorstander om het rijden op te splitsen in blokken van 20 min zoals in Komen. Zo komt iedereen aan zijn trekken en gebeurt het op een veilige manier. Kinderen laten samen rijden met toppiloten is om problemen vragen...
Innige deelneming aan de familie zou ik zeggen...
Wij hebben in Axel ook al eens iets gelijkaardig voor gehad, een jongen van 12, zoon van quadrijder die meewas met ons, was gevallen net na tafel. Een andere rijder die de tafel in één keer nam is er op gesprongen, deze keer gelukkig enkel met bloedende oor...
Ik ben voorstander om het rijden op te splitsen in blokken van 20 min zoals in Komen. Zo komt iedereen aan zijn trekken en gebeurt het op een veilige manier. Kinderen laten samen rijden met toppiloten is om problemen vragen...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
in neerooetere rijde allangs same tis is de eerts keer dat er zwaar ongeval gebeurt met training en wat is de just rede geweest zijn vader reed voorop zijn vader ziet hem valle niks aan de hand zijn vader draait zich terug op het parcour tege de richting in een tuf wat er komt ontwijkt zijn vader en springt op de jonge en er ware toen maar een 20 man aant rijdeNo Limit YFZ schreef:Het is onverantwoord om alle klassen en types samen te laten rijden. Onlangs het Marc hetzelfde voorgehad in 't Zwaanhof in Komen door met quad samen met de moto's te rijden.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Heb het deze morgen al gelezen int belang. Vind het erg voor de familie. Aan de andere kant is het zo dat die motorrijders in neeroeteren of eender waar naar niks omzien. Enkel en alleen gas geven is wat ze volgens mij in hunne kop hebben! Meestal gaat het goed, maar op een dag gaat het fout en dan krijg je taferelen zoals dit! Opsplitsen is een mogelijkheid, maar dan ga je weer een eindeloze discussie creeëren tussen voor-en tegenstanders. Laat het gewoon zoals het nu is, iedereen rijdt er sowieso op eigen risico, dus neem voor jezelf het voornemen om rekening te houden met jongere en/of minder ervaren piloten.
-
- Quadracer
er was zaterdag ook al eentje ferm hard gevalle ,
na de 1e tafel een slag in de nek gehad en gevalle ,
heeft heel tijdje met helm onder zijn hoofd op het parcours gelege , ma die is zelf na de 100 kunne wandele en had nix heel erg
na de 1e tafel een slag in de nek gehad en gevalle ,
heeft heel tijdje met helm onder zijn hoofd op het parcours gelege , ma die is zelf na de 100 kunne wandele en had nix heel erg
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
ja heb het maar aan de hand , ik ben blij dat ik er zondag ni was zoiets zou ik ni hebe wille zien pff ja en heel veel sterkte aan familie en vrienden enz
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quadrider
- Contacteer:
kan juist zo goed gebeuren als je dat splitst hoorNo Limit YFZ schreef:Het is onverantwoord om alle klassen en types samen te laten rijden. Onlangs het Marc hetzelfde voorgehad in 't Zwaanhof in Komen door met quad samen met de moto's te rijden.
Driving a Yamaha blaster
glibber deroverDavid, kfx 700 schreef:das juist
maar een solo en een quad volgen een kompleet ander rijlijn waardoor een solo rijder niet altijd goed weet wat die quad gaat doen...
ik ben der ook voorstander van om zoiets te splitsen
Mijn pa heeft zo nog over ne ktm crosser gereden... gelukkig heeft mijn pa skid plates
wel erg wat er is gebeurd, maar dan zouden ze alleen moeten splitsen in de leeftijden vind ik!
greetz,S
Hoe zit het dan met Quads en Zijspan, want hier delen ze de quads altijd bij de zijspan in...mudfox schreef:JA STRIKT GENOMEN IS BIJ EEN WEDSTRIJD VOLGENS DE VERZEKERING VERBODEN OM QUADS EN CROSSMOTOREN SAMEN TE LATEN RIJDEN ALLEEN AL OMDAT DE RIJSTIJL WAARONDER HET AFREMMEN ETC ZO VERSCHILLEND ZIJN BIJ DEZE MACHINES .
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.