problemen met mijn quad
ik had een lek maar ik wist niet van waar het kwam (olie)
nu heb ik hem afgespoten en het komt van mijn ambiage , van mijn moter .
dus ik heb dat er afgehaald ( die kabel van ambriage)
maar nu zie ik dat mijn ambriage niet terug veert of is dit normaal ?
help ! ik weet waar hij lekt !
-
- Quadfanaat
help ! ik weet waar hij lekt !
ik heb een suzuki ltz 400
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Als je de kabel losmaakt van de bedieningshendel is het inderdaad normaal dat je op de bedieningshendel (de bedieningshendel op de motor welteversaan, niet aan het stuur he) "speling" voelt. Wanneer je de kabel terug monteert zal die "speling" terug opgenomen worden door uw kabel.
Om het olieverlies op te lossen: waarschijnlijk gewoon een nieuwe dichting op het asje van de koppeling.
Om het olieverlies op te lossen: waarschijnlijk gewoon een nieuwe dichting op het asje van de koppeling.
-
- Quadfanaat
maar ik denk als ik die kabel er terug aan maak aan dat bedienings hendel dat die niet teruig veert of zit er in die kabel een veer ?
µ
µ
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be
de veer zit aan het motorblok van de ambriage kijk maar ne keer goe, oftewel was ik goe dronken toen ik da zaglennert ltz 400 schreef:maar ik denk als ik die kabel er terug aan maak aan dat bedienings hendel dat die niet teruig veert of zit er in die kabel een veer ?
µ
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Er zit inderdaad een veertje op het asje wat uit de motor komt, maar het gebeurt wel vaker dat dit kleine veertje kapot is. Als dat veertje kapot is zal het bedieningshendeltje uiteraard niet vanzelf terugkeren.
Monteer gewoon de kabel en stel de speling af van de bedieningshendel op het stuur. Als alles goed is keert de hendel terug door de veerdruk van de veren die op de koppeling zitten binnenin de motor.
Als de koppelingshendel dan nog niet vanzelf terugveert heb je waarschijnlijk een probleem binnenin je motor! (ofwel zit de kabel vast, maar dan kan je uiteraard bijna uw koppeling niet intrekken)
Monteer gewoon de kabel en stel de speling af van de bedieningshendel op het stuur. Als alles goed is keert de hendel terug door de veerdruk van de veren die op de koppeling zitten binnenin de motor.
Als de koppelingshendel dan nog niet vanzelf terugveert heb je waarschijnlijk een probleem binnenin je motor! (ofwel zit de kabel vast, maar dan kan je uiteraard bijna uw koppeling niet intrekken)
-
- Quadfanaat
ik heb gezien dat dat bij yamaha en ... buiten de motoe blok zit
maar bij suzuki zit dat veertje in de motor blok dus iuk heb brute peg
maar bij suzuki zit dat veertje in de motor blok dus iuk heb brute peg
www.quadteamwaasland.be
www.quadteamwaasland.be