Ik zoek een club

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

Ik zoek een club

Bericht door X3m »

Beste,

Ik rij nu al een tijdje met een quad. Ik heb het gevoel dat in mijn streek quadrijden niet zo populair is. Ik rij dus altijd alleen en weinig op onverharde wegen omdat ze in mijn streek de faciliteiten daartoe niet hebben. Dus ik vroeg me af of ik me ergens bij een club kon aansluiten dat dichtbij Lokeren Oost-Vlaanderen ligt. Zo kan ik andere mensen leren kennen en kan ik tenminste niet altijd alleen rijden.

Dus: CLUB GEZOCHT OMGEVING LOKEREN OOST-VLAANDEREN!??

Alvast bedankt,

mvg from a kawarider
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

kom zondag eens naar onze rondrit en dan kun je onmiddelijk kennis maken met quadclub erasmus, het is mss een beetje ver, geraardsbergen, maar er zijn er wel meerdere die in de club zitten en die eindje van hier wonen.
kom and see :wink: dan ben je nog vrij om te kiezen hé
ps ik denk niet dat er zoveel clubs zijn in oost-vlaanderen
Bartkawa 700

Bericht door Bartkawa 700 »

Hallo beste kawirider
Zoek eens contact met ivoor of fun to fly Zij weten ondertussen wel al goed hunne weg hier in waasmunster.
Ze komen ook af en toe eens langs om een pintje te drinken en om verslag uit te brengen van de laatste ritten die ze gedaan hebben
Ik zelf rijdt ook met de v-force van kawa als je zin hebt om eens af te komen doe dan maar een pm(zie onderaan dit bericht) :wink:
ofte nr 0473/67-17-19vanaf de 17-09terug oproepbaar
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

extra vraagsken

Bericht door X3m »

Misschien kent er iemand een club voor mij dat net over de grens in holland ligt? In de buurt van Axel of Hulst, want da is misschien twintig minuutjes rijden van waar ik woon. Hopelijk kan mij hier iemand met helpen.

Mvg, kawarider
KFX 400: Goldspeed nerfbars, voor -en achter spoorverbreders, handbeschermers, full Fp uitlaat, Atv power kit dynojet, K&N luchtfilter, Killswitch, Kawa veringhoezen
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

hey, ik woon toch niet zover van jou

We moeten eens afspreken he...

ik weet hier in destelbergen redelijk leuke baantjes (en als mijn pa der bij is vind ik ze nog ook :lol: )

Mij pa rijd met een z400 en ik met een kfx700
X3m
Toeschouwer
Toeschouwer

mijn gsm voor eens af te spreken

Bericht door X3m »

0499217496

Ik rij met een kawa KFX 400
Plaats reactie