mijn maat rijd met een yamaha yzf 450 en heeft spoorverbreders . Hij heeft er nog een paar over (de die van vooraan ) Mijn vraag is nu zouden ze passen op mijn suzuki ltz 400 of niet . Zo niet wa kost da nieuw ? Dank u voor de antwoorden Greg
greg schreef:mijn maat rijd met een yamaha yzf 450 en heeft spoorverbreders . Hij heeft er nog een paar over (de die van vooraan ) Mijn vraag is nu zouden ze passen op mijn suzuki ltz 400 of niet . Zo niet wa kost da nieuw ??????? Dank u voor de antwoorden Greg
die van een yfz passe nie op een z 400 ik wil u wel altijd make voor op een z als je mijn tekenig maakt kostprijs 50 euro
greg schreef:mijn maat rijd met een yamaha yzf 450 en heeft spoorverbreders . Hij heeft er nog een paar over (de die van vooraan ) Mijn vraag is nu zouden ze passen op mijn suzuki ltz 400 of niet . Zo niet wa kost da nieuw ??????? Dank u voor de antwoorden Greg
Verkoopt je vriend deze spoorverbreders? Ik heb anders wel interesse.
Als dat zo is kan je dan voor een foto en prijs zorgen?
greg schreef:ik weet niet welk matriaal ze zijn . Maar weet nu wel dat ze er niet opgaan aangezien de voor velg groter is dan de achterste . Stom kieken da ik ben