Trekhaak yamaha blaster
-
- Quadrider
- Contacteer:
Trekhaak yamaha blaster
Weet er iemand waar ik een trekhaak kan vinden om te monteren op mijn yamaha blaster ?
Driving a Yamaha blaster
een blaster kan heus wel een trekhaa hebben zon as heb je ok nie zo snel krom of zostompie schreef:kan je dit wel doen
ben ook in de winkel gaan vragen voor trekhaak op vorige quad en deze was dan toch iets dikker en steviger gebouwd dan de blaster en ze zeiden dat de as dat niet kon houden
weet het niet weet er hier iemandiets meer over?
greetz
-
- Quadrider
- Contacteer:
Ik kan er een auto mee slepen, dus zal ik er ook wel een aanhangwagen achter kunnen hangenstompie schreef:kan je dit wel doen
ben ook in de winkel gaan vragen voor trekhaak op vorige quad en deze was dan toch iets dikker en steviger gebouwd dan de blaster en ze zeiden dat de as dat niet kon houden
greetz
Driving a Yamaha blaster
Slepen (trekken) of hangen (gewicht) is een groot verschil!! je kan ermee een klein vliegtuig slepen (heeft iemand ooit eens met z'n haar gedaan, dus waarom niet met een blaster), maar probeer dat eens op hangen op je asje...Dumbass schreef:Ik kan er een auto mee slepen, dus zal ik er ook wel een aanhangwagen achter kunnen hangenstompie schreef:kan je dit wel doen
greetz
-
- Quadrider
- Contacteer:
het is enkel nodig om wat tuinmateriaal in te leggen zoals een heggeschaar of om wat hout te verplaatsen. We gaan onze quad gebruiken om in de ardennen (daar zijn we aan het bouwen) de tuin te fatsoeneren en heb een aanhangwagentje op de kop kunnen tikken voor schappelijke prijsRalph schreef:Komt idd allemaal op die carrier te staan en die zit vast met wat boutjes en moertjes, zou er dus niet te veel gewicht op zetten. Maar het is zeker mogelijk. Er zijn setjes voor tekoop, kost niet zo heel veel.
Driving a Yamaha blaster
-
- Quadrider
- Contacteer:
waar kan ik zo'n setje vinden? Verkoop jij er zo ralph ?Ralph schreef:Komt idd allemaal op die carrier te staan en die zit vast met wat boutjes en moertjes, zou er dus niet te veel gewicht op zetten. Maar het is zeker mogelijk. Er zijn setjes voor tekoop, kost niet zo heel veel.
Driving a Yamaha blaster