Pagina 1 van 1
dynojet-kit voor brute force 750
Geplaatst: ma 19 sep, 2005 18:32
door Deekske
Heb van vandaag mijn quad terug, is terug in orde nu, en heb ook dynojet-kit laten steken, die zijn nu ook uit voor de brute, trekt beter op, ook de reactie bij het gas geven is vlotter, gaat mooi vooruit nu het beestje.
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 12:08
door doubletracing
ja da word ook een serieus beest...
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 13:41
door Ralph
In ATV Sport staat een Brute Force met 80 pk.
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 21:05
door Wild cat
Wat heeft die er allemaal aan gedaan?
Kunde mischien da artikel eens doormailen a.u.b.
Want kan da boekske nergens nie vinden.
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 22:10
door Ralph
Zal morgen opzoeken wat ie allemaal gedaan heeft.
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 22:16
door tim slijkpaling
bestaat er ook iets voor een grizzly beter te laten gaan
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 23:01
door albrecht
tim slijkpaling schreef:bestaat er ook iets voor een grizzly beter te laten gaan
Nen Dyno bestaat ook voor een Grizzly
Geplaatst: wo 21 sep, 2005 23:05
door Ivoman #7
tim slijkpaling schreef:bestaat er ook iets voor een grizzly beter te laten gaan
1 voorbeeld
660 Grizzly Kits
YFM 690CC - BIG BORE KIT 2001-2004 (Bore 102mm) 11:1 Compression
Stage one: $500.00 uncoated piston and top end gasket kit.
Stage two: $575.00Xtreme piston top end gasket kit.
Stage three: $750.00 Head porting, with Xtreme piston and top end gasket kit.
http://www.maxpower-engines.com/atv-bb-yamaha.htm
Geplaatst: do 22 sep, 2005 07:56
door Ralph
ENGINE
Type: Fundy Powersports Brute Force 750
Bore & Stroke: Stock
Porting: Fundy Powersports
Piston: JE
Cams: Webb
Carburetor: Dial-A-Jet with Jet4Power
Airbox/air filter: Stock/Twin-Air
Exhaust: Muzzy
FRAME
Chassis: Over The Edge Racing's gusseted frame
Steering stem: Diamond G Antivibe
Tierods: Diamond G Racing hardened tierond ends
Shocks: Works Pro G4 series
Transmission clutch: Dalton clutching
TIRES/WHEELS/HUBS
Tires, front: 25x8-10 Maxxis Bighorns
Tires, rear: 25x10-12 Maxxis Bighorns
Wheels, front: OMF Scalloped Beadlocks with reinforcing rings
Wheels, rear: OMF Scalloped Beadlocks with reinforcing rings
DETAILS
Handlebars: Fasst Flexx bars
Grips: Spider
Clutch cover: V-Force cover
Floorboards: Custom
Rear bumper: PRM
Skidplates: Ricochet aluminium
Plastic: Custom
Cas cap/shifter/dash: Penland Brothers
Dimensions (inch)
Length: 83
Width: 47
Seat height: 33
Wheelbase: 50.5
Ground clearance: 9.5
Fuel tank: 4.5 gallons
Dry weight: 600 pounds
Estimated cost: $23.000+
Geplaatst: do 22 sep, 2005 08:19
door yamahakodiak
brute force met 80 pk
je moet daar dan wel heel wat geld voor over hebben
Geplaatst: do 22 sep, 2005 09:13
door Ralph
Ja 23.000 dollar