vraagje;
heb mij dus net een occasie blaster 200 aangeschaft en heb er al heel wat plezier met gehad.
Maar, heb de indruk dat de koppeling wat doorslipt/versleten is.
Als ik de gashendel half indruk marcheert hij heel goed. Duw ik die volledig in maakt hij veel toeren(lawaai) maar gebeurt er vrij weinig.
Bedoel hiermee dat hij niet meer trekt of accelereert,...dan dat hij op die moment al doet.
Nu, is dit de 200 of zou er iets aan mijn koppeling zijn?
Zo indien ja, waar ergens kan ik hiervoor terecht in omgeving Aarschot, Rillaar, Rotselaar, Haacht, Tielt winge, ...
is er ergens ne goeie, serieuze dealer?
koppeling blaster
-
- Quad Expert
zal waarschijnlijk 2 dingen kunne zijn
1 de koppelingsplaten zijn op
2 de vorige eigenaar heeft de koppelings kabel veel en veel te strak gezet waar door de kabel spanning op de koppeling houd en dus de platen van elkaar trekt
koppelings platen kun je makkelijk zelf erin zetten t is gewoon een kwestie van er zelf aan durven beginne.
dat is een veel voorkomend probleem veel mensen durven het zelf niet te doen omdat ze bang zijn dat ze iets kapot maken en dan blijven ze hun quad maar naar de dealer brengen waar het klauwen vol geld kost
1 de koppelingsplaten zijn op
2 de vorige eigenaar heeft de koppelings kabel veel en veel te strak gezet waar door de kabel spanning op de koppeling houd en dus de platen van elkaar trekt
koppelings platen kun je makkelijk zelf erin zetten t is gewoon een kwestie van er zelf aan durven beginne.
dat is een veel voorkomend probleem veel mensen durven het zelf niet te doen omdat ze bang zijn dat ze iets kapot maken en dan blijven ze hun quad maar naar de dealer brengen waar het klauwen vol geld kost
CustomCoatingsHelvoirt