CDI / BEGRENZER
CDI / BEGRENZER
Is er een mogelijkheid de begrenzer van een Z 400 uit te schakelen ??
Ik denk niet dat je er veel meer toeren uit gaat krijgen, en of het gezond is betwijfel ik ook
Als je langere versnellingen wil (dat je niet zo vlug hoeft te schakelen) kan je beter andere tandwielen steken, vanvoor een paar tanden meer bijvoorbeeld.
Grtzzz
Als je langere versnellingen wil (dat je niet zo vlug hoeft te schakelen) kan je beter andere tandwielen steken, vanvoor een paar tanden meer bijvoorbeeld.
Grtzzz
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Hier voor de achteruit begrenser uit te schakelen
Disable Reverse rev Limiter
All Indicator lights will work like normal.
Unplug the CDI connector
As you look at the connector with the lock at the top,
take a small screwdriver slide it in above the pin you want to remove the pull the wire.
I took me a while to figure it out, you wont have to pull hard it should slide right out.
1) disconnect the black wire with the red trace and the blue wire with the black trace and put a piece
of shrink tube
over each one of them and put a dab of silicone in the holes they came out of.
2)pull out the black wire with the brown trace and the black wire with the white trace.
Keep track of the hole they came out of. Make a small jumper wire (about 28 ga.) about 2 inches
long,
slide it under the rubber seal on the black/brown wire connector pin and solder it to the pin. Do the
same to the other end of the jumper and solder it to the black/white wire connector pin.
Now put these two pins back in there respective holes. put a dab of silicone between the jumper wire
and the wire next to it.
the rev limiter will be set the same in reverse as forward.
file:///F|/Dokumente%20und%20Einstellungen/Frank/Desktop/Rückwärtsgangbegrenzer%20deaktivieren.txt05.03.2005 21:53:44
-
Fré
- Quad Expert

ja maar als je bvb vast zit dan heb je meer rpm's nodig, heb er ook al aan gedacht om die uit te schakelen, is er nog niet van gekomen.
mbt begrenzer in 2e: zit daar een begrenzing?
in neutraal daar zit er idd 1, maar in 2e volgens mij niet, nuja tzou kunnen, ik heb er nog geen last van omdat mijn Z een speciale uitvoering is met een 3e, 4e en zelfs, een 5e versnelling!
mbt begrenzer in 2e: zit daar een begrenzing?
in neutraal daar zit er idd 1, maar in 2e volgens mij niet, nuja tzou kunnen, ik heb er nog geen last van omdat mijn Z een speciale uitvoering is met een 3e, 4e en zelfs, een 5e versnelling!
White LTZ-450 - powered by MSD -
Met een aftermarket CDI kun je de begrenzer verschuiven of weghalen, dan is je probleem opgelost.
Het blok kan best wat meer toeren hebben, de enduro gaat ook tot
11 000 ongeveer.
De achteruitrij begrenzer is zowieso uitgeschakeld met de andere CDI.
Het blok kan best wat meer toeren hebben, de enduro gaat ook tot
11 000 ongeveer.
De achteruitrij begrenzer is zowieso uitgeschakeld met de andere CDI.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"