Wil mij nieuwe quad aanschaffen.Heb veel info vergaard maar kan geen keuze maken tussen Kawa Brute Force 650i of Kawa KFX-700.
Kan iemand mij informeren over welk merk en type het beste van het beste is?
Geen onnozelheid aub.
Welk merk van quad is "hype"?
-
- Quadracer
als je wat sportiever wilt rijden moet je voor de KFX-700.
als je wat meer terein wil rijden door water modder en eventueel een keer een aanhanger er achter trekken dan moet je voor de kawasaki brute 650 i gaan
maar waarom ga je niet voor de kawasaki brute force 750i die heeft nog meer pk's en is onafhankelijkgeveerd en heeft een grotere bodemvrijheid
als je wat meer terein wil rijden door water modder en eventueel een keer een aanhanger er achter trekken dan moet je voor de kawasaki brute 650 i gaan
maar waarom ga je niet voor de kawasaki brute force 750i die heeft nog meer pk's en is onafhankelijkgeveerd en heeft een grotere bodemvrijheid
yamaha grizzly 700fi
-
- Quad Master
de brute force is een 4x4, hiermee kan je in de modder ploeteren
met de juiste banden geraak je (bijna) overal door
de kfx700 is een krachtige quad, een automaat
een zeer toffe machiene, maar als je sportief wil rijden moet je er rekening mee houden dat deze redelijk wat weegt en dus minder handelbaar is als de kleinere sportquads.
Voor beide quads bestaan er winchen van Warn, deze zijn geen overbodige luxe
normaal gezien ging ik mijn kfx700 wegdoen omdat ik vondt dat hij op parcour slecht presteerde, maar met spoorverbreders merk ik een serieuze verbetering qua handelbaarheid.
met de juiste banden geraak je (bijna) overal door
de kfx700 is een krachtige quad, een automaat
een zeer toffe machiene, maar als je sportief wil rijden moet je er rekening mee houden dat deze redelijk wat weegt en dus minder handelbaar is als de kleinere sportquads.
Voor beide quads bestaan er winchen van Warn, deze zijn geen overbodige luxe
normaal gezien ging ik mijn kfx700 wegdoen omdat ik vondt dat hij op parcour slecht presteerde, maar met spoorverbreders merk ik een serieuze verbetering qua handelbaarheid.