Cross bril
-
- Easy Quadrider
Cross bril
Hallo,
Ik heb zonet ergens op een forum gelezen dat als je een bril drager bent, je geen OTG cross bril hoeft aan te schaffen. Je kunt een gewone crosbril kopen en je eigen bril past hier dan onder. Is dat zo?
Er stond bij dat OTG crossbrillen echt voor Amerikaanse brildragers zijn, omdat ze in Amerika van die grote brillen hebben. (van die brillen die hier al 10 jaar uit de mode zijn)
Maar kan dit dus?
Ik heb ook nog een stukje gelezen van dat je lenzen in je crossbril kan laten zetten, maar ik denk dat daar wel een prijskaartje aan zal komen te hangen.
Gr.
Ik heb zonet ergens op een forum gelezen dat als je een bril drager bent, je geen OTG cross bril hoeft aan te schaffen. Je kunt een gewone crosbril kopen en je eigen bril past hier dan onder. Is dat zo?
Er stond bij dat OTG crossbrillen echt voor Amerikaanse brildragers zijn, omdat ze in Amerika van die grote brillen hebben. (van die brillen die hier al 10 jaar uit de mode zijn)
Maar kan dit dus?
Ik heb ook nog een stukje gelezen van dat je lenzen in je crossbril kan laten zetten, maar ik denk dat daar wel een prijskaartje aan zal komen te hangen.
Gr.
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
- Contacteer:
had ik in het begin ook, nu zou ik niets anders meer willen...maikel oolders schreef:jah, dat heb ik al es geprobeerd. Maar binnen 5 minuten, had ik de 1e al door midden
ik denk wel dat je crossbrillen hebt waaronder je je bril kan aanhoude en je bril op maat laten maken voor je ogen zal wrs wel wat kosten....
mss eens bij de lokale brillen winkel binnengaan? Ze kunnen u mss helpen
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Ik draag een gewone bril, en heb een crossbril van Smith, en dat gaat zonder problemen !Steffen schreef:had ik in het begin ook, nu zou ik niets anders meer willen...maikel oolders schreef:jah, dat heb ik al es geprobeerd. Maar binnen 5 minuten, had ik de 1e al door midden
ik denk wel dat je crossbrillen hebt waaronder je je bril kan aanhoude en je bril op maat laten maken voor je ogen zal wrs wel wat kosten....
mss eens bij de lokale brillen winkel binnengaan? Ze kunnen u mss helpen
greetz
eentje zoals deze :
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
-
- Easy Quadrider
-