lagers achterbrug zeer dringend
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
lagers achterbrug zeer dringend
de lagers van de achterbrug waar zich de achterbrug bevestig aan de kader die zijn bij mijn stuk heeft iemand de typ van die lagers
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
skf hebbe we ze zelf besteld dag erna had ik zeTony schreef:Ze gebruiken helaas geen standaard lagers voor de quads, allemaal van die aparte maten.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
wij hebben het hele jaar door winterstop he tonyTony schreef:Ze gebruiken helaas geen standaard lagers voor de quads, allemaal van die aparte maten.
ps Nog ergens gereden, of al winterstop?
we zijn niet echt ergens speciaals geweest, alleen vorig weekend vbm gereden in st huibrechts lille (laatste van het seizoen). ik ga volgende week naar lommel trouwens...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
we moete eens een keertje afspreke voor eens same gaan te rijde wil je vls nog wel eens zien lopeTony schreef:Ik heb nog even wat tijd nodig om motor weer in orde te krijgen. Blok zat helemaal vol zand, dus dan weet je het wel. Blok is nu bijna weer klaar. Heb zelfs ander type drijfstang in zitten, geen KTM, maar HondaZou ie nog beter moeten lopen.
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
flinstonsTony schreef:Op dit moment is het ook nog lope![]()
![]()
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be