welke demper is het best
welke demper is het best
hoy kunnen jullie mij raad geven welke demper ik best neem voor mijn raptor 350 fp doma van hasselt heb al een k&n filter zitten
bedankt al
bedankt al
-
- Quadrunner
- Contacteer:
doma is ook heel goed en heeft goeie prijzen ik ben er tevrede over en alfa heeft ook ene doma het klinkt gewoon mooie en zijn degelijke uitlate
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
ik heb geen doma heBanshee-Boy schreef:doma is ook heel goed en heeft goeie prijzen ik ben er tevrede over en alfa heeft ook ene doma het klinkt gewoon mooie en zijn degelijke uitlate
doma is top, beste uitlaat die ik tot nu toe heb gehad!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
oeps vergete zeg dat dan eerder hèHanzie schreef:ik heb geen doma heBanshee-Boy schreef:doma is ook heel goed en heeft goeie prijzen ik ben er tevrede over en alfa heeft ook ene doma het klinkt gewoon mooie en zijn degelijke uitlate
doma is top, beste uitlaat die ik tot nu toe heb gehad!
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Re: welke demper is het best
Ik veronderstel dat je het meer voor het geluid wilt doen? Ikzelf heb een Rino demper en ben zéér tevreden hierover. Met het roostertje eruit maakt ie een SUPERgeluid. Hoort hem een kleine 2km verder nog gaan. Prijs zit ongeveer gelijk met FP. Heb een warrior 350, zelfde motorblok als de jouwe.tim 01 schreef:hoy kunnen jullie mij raad geven welke demper ik best neem voor mijn raptor 350 fp doma van hasselt heb al een k&n filter zitten
bedankt al