starten van blaster
starten van blaster
Ik krijg mijn blaster niet meer gestart. Ik heb de bougie gekuist. Hij is nog maar 3 maanden oud!
Wat kan het probleem zijn? Ik had een half uur gereden en viel stil. Toen kreeg ik hem niet gestart. Na enkele keren proberen kreeg ik hem gestart, en na enkele meters reageerde hij niet meer als ik gas gaf. Ik viel dan weer stil.
Ik snap het niet goed hoe dat kan? Doe ik dan iets verkeerds misschien?
Blaster 2005 RIDE WITH PRIDE!
ART Nerfbars - TrailTech - Kenda Baanbanden - Cycra Handkappen
-
Flip Hermans
- Toeschouwer

Daar heb ik ook al aan gedacht, mijn carburateur. Dan zal ik die maar is kuisen zeker.
Mijn naftkraan staat open en er zit nog genoeg in, dus daar zal het niet aan liegen.
Merci voor tips. Als er iemand nog iets weet waar het kan vandaan komen, laat dan maar iets weten, alles is welkom.
Mijn naftkraan staat open en er zit nog genoeg in, dus daar zal het niet aan liegen.
Merci voor tips. Als er iemand nog iets weet waar het kan vandaan komen, laat dan maar iets weten, alles is welkom.
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
al die nog ma 3maande oud is en je bougie al zo veel ker vuil geweest dan zou ik toch eens terug gaanblaster8 schreef:Het is inorde. Ik heb nog eens mijn bougie gekuist en hij ging terug. Merci
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
Ralph schreef:Kan gebeuren, ik had het al veel sneller.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Blaster-boy
- Quadracer

ik had 1e dag al een andere bougie moete zette, zit ondertss al weer de 4e bougie in, blaster is 6 maand oud
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Ik heb hem van iemand overgekocht anderhalf maand geleden.Banshee-Boy schreef:al die nog ma 3maande oud is en je bougie al zo veel ker vuil geweest dan zou ik toch eens terug gaanblaster8 schreef:Het is inorde. Ik heb nog eens mijn bougie gekuist en hij ging terug. Merci