Afgelopen zondag heb ik getranid op een YFZ 450. Het rijden ging best goed maar op een gegeven moment viel hij stil. De accu is leeg... maar laait deze ook niet automatisch bij?
Ik ben een leek op het gebied van de 450 maar zou graag willen weten hoe iedereen dat hier doet. Om de manche bijladen of hebben jullie allemaal een kickstarter geplaatst?
We hebben die accu een dagje aan de lader gezet, en toen eventjes 20 min. gereden, toen was er niets aan de hand. Na nog 10 min op het circuit stopte hij ermee. Mss iemand wat tips?
Ik heb over 2 weken een wedstrijd op deze manchine en wil niet met problemen daarheen gaan.
Gr Vyrena
Accu 450
-
doubletracing
- Quadracer

ik zou voor de zekerheid andere accu steken
zie hier ook op mijn werk accu's die al een keer opgeladen geweest zijn uiteindelijk toch niet lang meer uithouden!op mijn 450 heb ik er nog geen probleem mee gehad maar nu de nokkenasaanpassing en hogedrukpiston gemonteerd zijn vind ik dat hij zo snel niet meer aanslaat dan ervoor omdat hij waarschijnlijk ook al meer kracht moet leveren om hem rond te krijgen...
als er iemand een oplossing heeft voor het accu(te) probleem post het eens even neer hé
als er iemand een oplossing heeft voor het accu(te) probleem post het eens even neer hé
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer: