hoe hard gaat..
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe hard gaat..
hoe hard gaat een raptor660 of een banshee ongeveer?
even een andere vraag kan je met 70cc ongeveer 11pk kan je daar ook flinke jumps mee maken of zal um dat niet gaan lukken??
MVG
even een andere vraag kan je met 70cc ongeveer 11pk kan je daar ook flinke jumps mee maken of zal um dat niet gaan lukken??
MVG
-
- Easy Quadrider
Aeon 2 takt
Het spingen wil best wel met die quads. Echter moet er kinderen op zitten.
Het zijn eigenlijk kinderquads. Polaris predator 50 en 90 worden ook door aeon gebouwd. Echter wel een iets hogere kwaliteitseis. Maar als er iemand van rond de 10 jaar op rijd is het wel te doen.
Mijn nichtje rijd op Access 100cc LC (7 jaar) en zij rijd daar serieus mee rond. Standaard is die beter dan de Suzuki LT. Breder meer power en betere veren. Maar je mag er in NL niet mee racen bij de MON of KNMV omndat die alleen luchtkoeling automaat toe laten. tot 88cc (heeft d e 100 dacht ik ook)
Probleem met de 2 takt Aeons is dat er vaak te grote mensen op rijden. komt door homologatie. De 4 takt van Aeon daar moet je echter wel van af blijven. Die dingen zijn gewoon gevaarlijk. En technisch een fiasco.
Het zijn eigenlijk kinderquads. Polaris predator 50 en 90 worden ook door aeon gebouwd. Echter wel een iets hogere kwaliteitseis. Maar als er iemand van rond de 10 jaar op rijd is het wel te doen.
Mijn nichtje rijd op Access 100cc LC (7 jaar) en zij rijd daar serieus mee rond. Standaard is die beter dan de Suzuki LT. Breder meer power en betere veren. Maar je mag er in NL niet mee racen bij de MON of KNMV omndat die alleen luchtkoeling automaat toe laten. tot 88cc (heeft d e 100 dacht ik ook)
Probleem met de 2 takt Aeons is dat er vaak te grote mensen op rijden. komt door homologatie. De 4 takt van Aeon daar moet je echter wel van af blijven. Die dingen zijn gewoon gevaarlijk. En technisch een fiasco.
20CC??
De suzuki mag dus net als alle miniquads 88 cc hebben in die klasse. Dacht dat de predator 90 nu ook is toegelaten. De Access heet 100 maar heeft dezelfde cilinderinhoud als de Predator. De LT heeft dacht ik ook meer als 80cc standaard. Dus er max 10cc verschil. Werkelijkheid is minder zelfs. Het lucht of waterkoeling verhaal daar gaat het om. En hier was het om aan te duiden dat de kleine quads van niet Japanse merken niet allemaal rotzooi is. Trouwens wordt de LT 80 ook in Taiwan gebouwd en niet in Japan zoals vele denken.
Re: hoe hard gaat..
een banshee gaat ongeveer 130 standaardAeon Lim schreef:hoe hard gaat een raptor660 of een banshee ongeveer?
MVG
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider