smc blast 250

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
molly
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

smc blast 250

Bericht door molly »

Hoi ik heb een paar maanden geleden een smc blast quad gekocht.
Is dat waar dat deze quads gen goeie zijn :?: ps kan ik daar ook mee gaan crossen :oops:
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Zolang je er geen problemen mee hebt zou ik er mee blijven rijden als ik jou was. Er zijn SMC rijders die problemen hebben gehad, maar ook zonder, dus kijk het eens aan.
molly
Toeschouwer
Toeschouwer
Contacteer:

Bericht door molly »

Ralph schreef:Zolang je er geen problemen mee hebt zou ik er mee blijven rijden als ik jou was. Er zijn SMC rijders die problemen hebben gehad, maar ook zonder, dus kijk het eens aan.

:) Tot nu toe heb ik nog geen broblemen er mee gehad. Ik heb deze smc gekocht aan ne vriend van me deze quad was maar amper 8 maanden oud heb ondertussen al nerfbars en een nieuwe uitlaat opgezet vele groetjes jeroen
ibieboy
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door ibieboy »

Een smc is een zeer goede quad, rijd zelf met ééne, al een goede twee jaar en nog nooit problemen mee gehad, om ermee te crossen ben je best dat je een sportuitlaat steekt en een crossbandje voor de rest is dit een supergoeie quad!
GRTZ

:crossercool:
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

de smc hoort bij de iets beter quads , dus , zeker geen slechte koop hoor :duimhoog:
veel plezier ermee :crossercool:
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
Plaats reactie