2*4 of 4*4
2*4 of 4*4
Wel ook ik ben hier nieuw en denk er ook wel aan om een quad te kopen.
Men voorkeur gaat uit naar zo een sportiever model (hoger op zen poten) en dan liefst 2de hands.
maar nu lijkt me dat al die sportivere allemaal 2*4 zijn klopt dat. Welke moddelen zijn 4x4 buiten al die grotere "tanks" alla grizzly.
is 4x4 nodig of gewoon een plezant hebbedingetje als je van tijd tot tijd het onverharde opzoekt.
Alvast bedankt voor de antwoorden
Men voorkeur gaat uit naar zo een sportiever model (hoger op zen poten) en dan liefst 2de hands.
maar nu lijkt me dat al die sportivere allemaal 2*4 zijn klopt dat. Welke moddelen zijn 4x4 buiten al die grotere "tanks" alla grizzly.
is 4x4 nodig of gewoon een plezant hebbedingetje als je van tijd tot tijd het onverharde opzoekt.
Alvast bedankt voor de antwoorden
-
- Quadracer
- Contacteer:
als je een sportmodel hebt met genoeg power (denk aan raptor, Z/kfx 400, ...) dan kan je daar zeker ook goed mee offroaden. wil je echter veel in de modder spelen en diep enzo, dan is 4*4 tuurlijk een lijk hebbedingetje. het is gewoon een groot verschil, een utility of een sport, je moet kiezen wat je er allemaal mee wil doen, en dan je keus maken!
greetz
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
2X4 is echt niet slecht hoor
is ook te zien wat je wil mee doen
vlamme of werke
4X4 zij wel allemaal iets robuster dan een 2X4
seeeeeeeee yaaaaaaa
is ook te zien wat je wil mee doen
vlamme of werke
4X4 zij wel allemaal iets robuster dan een 2X4
seeeeeeeee yaaaaaaa
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
Maar nu heeft Yamaha een nieuw model uitgebracht de wolverine 450 dit is een sportief model en is ook 4x4 hij heeft de motor van de kodiak 450. Dit is eigenlijk denk ik de ideale quad om offroad mee te doen snel en krachtig + 4x4
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Contacteer:
hier is wel nog maar weinig over geweten in belgie en nederland denkek, in amerika wordt hij al veel langer gebruikt? kan dat? of ben ik verkeerd geinformeerd?Sebastien schreef:Maar nu heeft Yamaha een nieuw model uitgebracht de wolverine 450 dit is een sportief model en is ook 4x4 hij heeft de motor van de kodiak 450. Dit is eigenlijk denk ik de ideale quad om offroad mee te doen snel en krachtig + 4x4
voor foto's en meer informatie
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... =wolverine
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
wel heb een heel artikel in de quad passion en had er ook nog een reportage gezien van quad passion op motors tv en het zag er nog zeer goed uit. Maar inderdaad er is nog niet oveel info beschikbaar
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
EEN YFZ 450 is dan een goed beestje dat wordt je nooit moe !!!Peterke schreef:vind de sportieve het mooiste.
is voor gewoon rond te toeren op de baan. echte ritten heb ik auto voor. en beetje te spelen op onverharde
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
for sale!YFZ 450
zo een yzf 450 is wel iets knap maar dit heeft geen achteruit.
Dit is volgens mij toch wel iets zeer makkelijk als je op het onverharde gaat. Soms als je vast rijdt kan je er achteruit terug uit rijden.
Ook is de yfz naar de dure kant denk ik.
Zou er een 4000 euro aan willen spenderen.
Maar dus blijft wel in de orde van de Yzf kwa uitzicht/ raptor.
Moet voor mij ook geen Yamaha zijn. Moet gewoon degelijk zijn en in dat punt vertrouw ik jullie
Dit is volgens mij toch wel iets zeer makkelijk als je op het onverharde gaat. Soms als je vast rijdt kan je er achteruit terug uit rijden.
Moet voor mij ook geen Yamaha zijn. Moet gewoon degelijk zijn en in dat punt vertrouw ik jullie
Voor 4000 heb je niets fatsoenlijks in de klasse die jij beschrijft.Peterke schreef:zo een yzf 450 is wel iets knap maar dit heeft geen achteruit.
Misschien een Honda 400ex maar een Raptor is een trapje duurder hoor.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"