Lille, 13 November 2005

Een toffe rit achter de rug ? Laat ons meegenieten !
Plaats reactie
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Lille, 13 November 2005

Bericht door Hanzie »

Vandaag (zondag) stond lille op het programma, het was sinds vorig jaar de maxxis quaddag geleden dat we er nog waren gaan rijden dus het was hoog tijd om daar verandering in te brengen!

zondagmorgen 11u vertrokken we vanuit bree met 3 jeeps + aanhangers, in totaal goed voor 8quads, oa. stevo, banshee-boy, bansheefreak, patje, ikzelf, dirk schelfhout, tom en peter.

eenmaal aangekomen, na het nodige verkeerdrijden :) alles uitgeladen en het terrein verkennen! het parcour was toch wat verandert sinds vorig jaar, er is een dubbelsprong bij gekomen namelijk, altijd leuk :D

alles ging goed tot na een uurtje chris terug kwam op sleeptouw, banshee vastgelopen :x altijd balen... hopend dat er niemand meer stukken ging krijgen werden er weer heel wat rondjes gereden! de dubbelsprong werd al door sommigen genomen en de rest volgde al snel om het ook te proberen :D Vooral dirk ging er tegenaan want hij begon wat freestyle te doen, altijd gezellig om dat te zien :D de 2de dubbelsprong zag er iets riskanter uit maar die werd op het einde ook door patje en dirk deftig gebruikt!

het terrein lag er op het einde van de dag nog erg goed bij tegenover vorig jaar met de quaddag :shock: alleen erg veel spoorvorming in de bochten, zandbanden zijn een echte aanrader.

in totaal waren we met zo'n 15quads daar, oa. ook quad_stefan van dit forum etc...

naderhand nog naar de plaatselijke frituur waar er nogal mopjes werden vertelt :roll:

mooie geslaagde dag!

foto's zullen een van dees wel verschijnen op de site :)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

mooi rijverhaal , jammer da ik ni benne KUNNEN meegaan

groetjes
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

mijn ma heeft jullie gezien aan de lichten in Ham, ma ze dacht da die nar olmen reden ma kon ni want ze rede rechtdoor :wink:

In Olmen waren er vier quads, was iet minder, marja. Wie is stefan_quad, is da dieje vorige week ok in olmen was? met truike van piranha aan?
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
vesbo
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door vesbo »

haha :) tja wie zou dat kunnen zijn
vesbo
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door vesbo »

da ben ik hoor vroeger op forum als quadstefan maar door omstandigheden met inloggen naar vesbo moeten gaan. lille goed meegevallen veel quads en parcour lag er goed bij. Olmen niet te nat in de bos nu?
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

vesbo schreef:da ben ik hoor vroeger op forum als quadstefan maar door omstandigheden met inloggen naar vesbo moeten gaan. lille goed meegevallen veel quads en parcour lag er goed bij. Olmen niet te nat in de bos nu?
ma welke waart ge vorige week? dieje effe bij ons gestopt was toen we ant uitlade ware? want met al die namen, zenk ni zone krak in :lol:

Olmen lag geweldig! beetje zwaarder van zand en stukje zwaarder van baan, maar geweldig om te rijden... enfin, mijn tijd was toch weer wat beter... van de week nog ene keer trug voor de quad trug in te rijden voor Duinkerke...
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
wippermx5
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door wippermx5 »

Hey vesboke, en wie zou ik kunnen zijn hehe.

Zal er nog bij zeggen da ik te zondag in lille zwaar op mijne knikker ben gegaan met die witte 450.

Greetz
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

mensen, kun je ni gewoon zegge wie da jullie zijn, alleeja, dan wete we toch wie wie is, zon rare vraag is da ni... toch altij leuk als je de mensen kent... ni?
#32 • W-Tec Honda 450cc
vesbo
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door vesbo »

ja ik was het die even kwam kijken bij jullie we zijn dan ook bijna buren e quadgirl
wippermx5
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door wippermx5 »

Hey Quadgirl, da was maar een joke he, mij ken je trouwens ni hoor, ben een vriend van stefan, woon zelf in Lille, dus Lille is onze vaste stek he.

Greetz,

Wippermx5
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

bedoelde het ni kwaad ofzo, ma ik wil gewoon wete wie wie is... :wink:

want met die van piranha, kan ze ni uiteen houde za :lol:
#32 • W-Tec Honda 450cc
Plaats reactie