je moet dit eens lezen !!!
-
- Quadracer
je moet dit eens lezen !!!
ik viel bijna van mijn stoel toen ik dit las.zijn inwoners van gemeent merelbeke die klagen over quads in hun stad.voor alle duidelijkheid,is de streek rond deliegequads waar dus meer quads passeren dan ergens anders omdat daar nu eenmaal de quadwinkel ligt.
maar uitspraken zoals laat ze maar doen met hun quads,er is er al ene tegen een boom gereden en die was dood,goed,op naar de volgende...
moest ik diene vinden kzou hem eens nachtje in zijne bloten aan een boom binden.wa ne witi is da jong.anoniem is zijn gebruikersnaam...
hier het topic
http://forum.merelbeke.net/discus/messa ... 1133278985
maar uitspraken zoals laat ze maar doen met hun quads,er is er al ene tegen een boom gereden en die was dood,goed,op naar de volgende...
moest ik diene vinden kzou hem eens nachtje in zijne bloten aan een boom binden.wa ne witi is da jong.anoniem is zijn gebruikersnaam...
hier het topic
http://forum.merelbeke.net/discus/messa ... 1133278985
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
wat die anoniem blaat is dus echt bloos idioot jongeren rijden ook met hun "opgepimpte " auto's door een woonwijk met 120.
Dat quads lawaai maken ok maar die opgepimpte bakies ook.
Dan moet je alles met pedalen maken .
Ok dat wandelaars soms gestoord worden door quads is te begrijpen, (ik stop altijd even en zet me motor uit), verder moeten ze dan bij de gemeente gaan klagen dat ze een stuk bos terbeschikking stellen waar je GRATIS kan rijden.
Naja dat mijn mening
Dat quads lawaai maken ok maar die opgepimpte bakies ook.
Dan moet je alles met pedalen maken .
Ok dat wandelaars soms gestoord worden door quads is te begrijpen, (ik stop altijd even en zet me motor uit), verder moeten ze dan bij de gemeente gaan klagen dat ze een stuk bos terbeschikking stellen waar je GRATIS kan rijden.
Naja dat mijn mening
Allé zoiets post er nen oude pé waarschijnelijk ==>
Als quad rijden al een hobby is. Het maakt veel lawaai en is gevaarlijk voor uw medemens. Rij je tegen een boom je kop daaraf - ik vind het altijd zonde van die boom.
tss...
die gasten zijn ook jong geweest, en nu gefrustreerd da ze geen weg meer kunnen.
Als quad rijden al een hobby is. Het maakt veel lawaai en is gevaarlijk voor uw medemens. Rij je tegen een boom je kop daaraf - ik vind het altijd zonde van die boom.
tss...
die gasten zijn ook jong geweest, en nu gefrustreerd da ze geen weg meer kunnen.
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik heb dus ook aantal jaren enkel op de baan gereden met mijn quad, nu voornamelijk circuit.
Als ik eerlijk mag zijn vind ik niet dat racing uitlaten op de openbare weg horen. Onze hobby wordt door velen al scheef bekeken, en met die uitlaten gaat dat niet beter worden. Door het geluid lijkt het dat de quad veel rapper gaat voor de medemens. Omgekeerd is ook zo, velen hebben een uitlaat veranderd en denken dat ze rapper gaan maar in werkelijkheid scheelt het haast niets.
Als ik eerlijk mag zijn vind ik niet dat racing uitlaten op de openbare weg horen. Onze hobby wordt door velen al scheef bekeken, en met die uitlaten gaat dat niet beter worden. Door het geluid lijkt het dat de quad veel rapper gaat voor de medemens. Omgekeerd is ook zo, velen hebben een uitlaat veranderd en denken dat ze rapper gaan maar in werkelijkheid scheelt het haast niets.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
Ik heb een google werkbalkje geïnstalleerd, MET SPELLINGS CONTROLLERed King schreef:Als je die topic op dat forum daar leest, dan krijg je wel de indruk dat er niet veel qaudrijders zijn die zonder fouten kunnen schrijven.
Altijd gemakkelijk als je niet zeker bent
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
-
- Quadrunner
-
- Quad Expert
- Contacteer:
ja als ik bij de liege ga schuur ik ook over het asfalt en ja ik rijdaar rap maar zoals zij het zeggen kopaf ?
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html