jumping jet quads failliet ? -> spring levend!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

jumping jet quads failliet ? -> spring levend!

Bericht door Blaster-boy »

vandaag in het belang van limburg ,
op de zoekertjes pagina bij failliesementen ,
staat dus dat jumping jet quads in maaseik failliet gegaan is
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

dat is de afdeling van jasper (verkoop) van half jaar geleden, hij is nu officiëel failliet verklaart.

marco en kristof zitten onder de naam baeten-vleesschouwers maar hebben de naam jumpingjet behouden. niks aan de hand dus :wink:
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!

DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Nee, maar ik moet wel nog geld hebben, rotte zaak vind ik. Verder doen onder zelfde naam maar schuldeisers zijn de klos.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
bansheefreak
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door bansheefreak »

marco en kristof hadden niets te maken met jasper.
====>team DQT<====

trx450r
AlfA
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door AlfA »

No Limit YFZ schreef:Nee, maar ik moet wel nog geld hebben, rotte zaak vind ik. Verder doen onder zelfde naam maar schuldeisers zijn de klos.
Het is niet onder de zelfde naam, het zijn altijd 2 firma's geweest.

Jasper deed de verkoop, dat was 'jumpingjet Quads BVBA' en die is failliet.
Afbeelding
Dangerous Quadracing Team
http://www.dqt.be
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

aaah , merci voor dit te zeggen , k dacht al
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

Hanzie schreef:dat is de afdeling van jasper (verkoop) van half jaar geleden, hij is nu officiëel failliet verklaart.

marco en kristof zitten onder de naam baeten-vleesschouwers maar hebben de naam jumpingjet behouden. niks aan de hand dus :wink:
maar hij is toch onder een andere naam begonnen eh hans ?
honda the power of dreams
honda trx400 !
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

jasper ja idd, maar ik weet niet of hij dat nu ook nog doet.
DQT Racing Team

blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

meer jetski volgens mij dat hij me de laatste keer dat ik hem zag zij ... zeker een half jaar trug dus weet niet wat nu :wink:
ktm sx 450 '09
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

wie vrijdag in de krant had gekeken zag opnieuw een artikel met titel: JUMPINGJET SPRING LEVEND!

marco en kristof hadden gevraagd om dat even recht te zetten omdat zij nog steeds open zijn hoor, zij hebben de naam jumpingjet maar officieel is het baeten-vleesschouwers. jasper (verkoop) en marco/kristof (werkplaats) hebben altijd apart gewerkt. altijd 2 aparte firma's bij wijze van spreke.

niks aan de hand dus
DQT Racing Team

Toine
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Toine »

Typisch media... :cry:
When going gets tough, the tough get going
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Hanzie schreef:wie vrijdag in de krant had gekeken zag opnieuw een artikel met titel: JUMPINGJET SPRING LEVEND!

marco en kristof hadden gevraagd om dat even recht te zetten omdat zij nog steeds open zijn hoor, zij hebben de naam jumpingjet maar officieel is het baeten-vleesschouwers. jasper (verkoop) en marco/kristof (werkplaats) hebben altijd apart gewerkt. altijd 2 aparte firma's bij wijze van spreke.

niks aan de hand dus
NIKS AAN DE HAND behalve voor de mensen die hun centen kwijt zijn zeker.
AWEL IK VIND DIT HEEL ERG.
Daarbij iemand die failliet geweest is kan geen zaak meer beginnen onder zijn eigen naam tenzij hij alle schuldeisers betaald heeft en dat is hier duidelijk niet het geval.
HET IS TE HOPEN DAT DE NIEUWE EIGENAARS VAN JUMPINGJET EERLIJKE MENSEN ZIJN.
Hanzie
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Hanzie »

waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars :roll: lees het eens voordat je reageert.

marco en kristof waren al veeeel langer bezig met "jumpingjet" voordat jasper erbij kwam. hij heeft toen de verkoop voor zijn rekening genomen en zelf zogezegd een firma opgestart. hij is failliet gegaan maar marco en kristof doen nog gewoon verder onder de naam jumpingjet, zij staan hier dus los van.
DQT Racing Team

Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

Hanzie schreef:waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars :roll: lees het eens voordat je reageert.

marco en kristof waren al veeeel langer bezig met "jumpingjet" voordat jasper erbij kwam. hij heeft toen de verkoop voor zijn rekening genomen en zelf zogezegd een firma opgestart. hij is failliet gegaan maar marco en kristof doen nog gewoon verder onder de naam jumpingjet, zij staan hier dus los van.
dat vindt ik ook daar kan marco en kristof niks aan doen als er nog mense zijn die geldt moeten van jasper en marco en kristof zijn eerlijk
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Hanzie schreef:waar kom jij mee af, NIEUWE EIGENAARS? er zijn geen nieuwe eigenaars :roll: lees het eens voordat je reageert.

Sorry Hanzie, ik zal me beter uitdrukken:
NIKS AAN DE HAND behalve voor de mensen die hun centen kwijt zijn zeker.
AWEL IK VIND DIT HEEL ERG.
HET IS TE HOPEN DAT DE HUIDIGE EIGENAARS VAN JUMPINGJET EERLIJKE MENSEN ZIJN.

Zeg jij wordt zeker gesponsord door Jumpingjet omdat je het zo voor hen opneemt.
Plaats reactie