2-takt gaat weg ?
2-takt gaat weg ?
Hoe zit dat nou allemaal precies met dat in Amerika 2-takt weg gaat ?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadrunner
-
- Quadrunner
- Contacteer:
weet ge wat ik denk dat 2 takt zal blijvenSlOoT schreef:Wat gaat er gebeuren met de crossers voor de jeugd ? Op het moment is er alleen maar 65/85cc 2-takt.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
2 Takt gaat eruit zelfs voor scooters....
De nieuwe Suzuki 80 is toch ook al een 4takt geworden?
2 Takt is gewoon technisch achterhaald en niet meer verantwoord met de huidige milieunormen.........
Jammer dus voor de 2takt-lovers maar de bestaande quads zullen wel mogen blijven rijden.
De nieuwe Suzuki 80 is toch ook al een 4takt geworden?
2 Takt is gewoon technisch achterhaald en niet meer verantwoord met de huidige milieunormen.........
Jammer dus voor de 2takt-lovers maar de bestaande quads zullen wel mogen blijven rijden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
volledig zal het er nooit uitgaan, ooit al eens een kettingzaag gezien met een 4takt motor
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
er is spraken geweest dat er 2 takt zou uitgaan en laast heb ik ergens gezien dat het voor de komde jaren nog nie gata gebuere een grasmachine met een 4 takt erin nog nooit gezienBlasterke200 schreef:volledig zal het er nooit uitgaan, ooit al eens een kettingzaag gezien met een 4takt motor
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
grasmachine is bijna allemaal 4takt maar een ketting zaag hoe ga je een 4 takt blok onderste boven kunnen houdenBanshee-Boy schreef:er is spraken geweest dat er 2 takt zou uitgaan en laast heb ik ergens gezien dat het voor de komde jaren nog nie gata gebuere een grasmachine met een 4 takt erin nog nooit gezienBlasterke200 schreef:volledig zal het er nooit uitgaan, ooit al eens een kettingzaag gezien met een 4takt motor
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams