Aankoop Quad Raptor110cc
Aankoop Quad Raptor110cc
Hello guys, nieuw op de 'quad-scene' en ben van plan mij een Quad raptor 100cc aan te schaffen.
Ik heb er amper verstand van en had graag wat meningen gehoord van mensen die er mee bezig zijn.
http://www.italbike.be/B/techgegquadraptor.htm
Is dit 'degelijk'? Zit er wat kracht op de motor? Wat kost mij dit aan verzekeringen? (25 jaar en heb geen ander particulier voertuig ingeschreven). Ik weet dat dit geen monster is, maar dat is ook niet de bedoeling voor die prijs. Ga ik mij hiermee kunnen amuseren (en ja ik hou van snelheid en modder) of beklaag ik mij die aankoop al snel?
Alle meningen zijn welkom. Thanks guys
Ik heb er amper verstand van en had graag wat meningen gehoord van mensen die er mee bezig zijn.
http://www.italbike.be/B/techgegquadraptor.htm
Is dit 'degelijk'? Zit er wat kracht op de motor? Wat kost mij dit aan verzekeringen? (25 jaar en heb geen ander particulier voertuig ingeschreven). Ik weet dat dit geen monster is, maar dat is ook niet de bedoeling voor die prijs. Ga ik mij hiermee kunnen amuseren (en ja ik hou van snelheid en modder) of beklaag ik mij die aankoop al snel?
Alle meningen zijn welkom. Thanks guys
-
- Quadracer
Wij hebben ook zo'n quad, nieuw gekocht. Na een half uur was de pret al voorbij, lagers kapot...
De quad heeft in totaal denk ik een 15 uur gedraaid met als resultaat:
-Alle lagers buiten het blok kapot
-Alle rubbers (a-armen, schokbrekers) helemaal versleten
-Frame op 3 plaatsen gescheurd
-Ketting kapot geknapt
Wij hebben uren lang lopen sleutelen aan dit ding, hij is nu al wel VEEL beter dan dat ie eerst was, maar we zijn er nog lange niet. Vering is nu beter, achterbrug is sterker, bredere a-armen, stuurt VEEL beter, sterkere achteras, speciale uitlaat. Dit hebben we allemaal zelf gemaakt en we zijn er nog niet. Frame moet nog gemaakt en verstevigd worden, rubbers van de schokbrekers moeten nog gemaakt worden en nog beetje werk aan de stuuras.
De quad heeft in totaal denk ik een 15 uur gedraaid met als resultaat:
-Alle lagers buiten het blok kapot
-Alle rubbers (a-armen, schokbrekers) helemaal versleten
-Frame op 3 plaatsen gescheurd
-Ketting kapot geknapt
Wij hebben uren lang lopen sleutelen aan dit ding, hij is nu al wel VEEL beter dan dat ie eerst was, maar we zijn er nog lange niet. Vering is nu beter, achterbrug is sterker, bredere a-armen, stuurt VEEL beter, sterkere achteras, speciale uitlaat. Dit hebben we allemaal zelf gemaakt en we zijn er nog niet. Frame moet nog gemaakt en verstevigd worden, rubbers van de schokbrekers moeten nog gemaakt worden en nog beetje werk aan de stuuras.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Easy Quadrider
Tjah eh. Koop je dan een Unilli . Nog nooit iets mee gehad. Je mag er mee op de openbare weg en volgens mij gaat ie ook nog harder als die 110cc of 100cc "raptor".
+
Die quad heeft een ontiegelijk lelijke bumper. Dat is echt niet meer normaal. Net of het de bedoeling was geweest, dat als je tegen een truck aan zou rijden met 60, dat je quad dan niet beschadigd zou worden.
Het is net een quad met een bril .
+
Die quad heeft een ontiegelijk lelijke bumper. Dat is echt niet meer normaal. Net of het de bedoeling was geweest, dat als je tegen een truck aan zou rijden met 60, dat je quad dan niet beschadigd zou worden.
Het is net een quad met een bril .