da kan ook nie zeker

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
grizzly 660
Toeschouwer
Toeschouwer

da kan ook nie zeker

Bericht door grizzly 660 »

Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

nee, da kan niet :wink:
Pure adrenaline attached with a license plate !
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

dat is zo'n nep advertentie dan moet je eerst geld overmaken en dan zegge ze dat de quad word afgeleverd bij je thuis maar quad en geld zie je nooit meer
yamaha grizzly 700fi
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

nee da kan nie moet je vragnen of je hem om kunt komen halen zegge ze dat ie regstreekss van yamaha frabriek afkomt en word verstuurd met een of ander online-shipping-express.com
Ivoman #7
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Ivoman #7 »

Weer zo'n engels bedrog op nederlandstalige verkoopsite...
Yamaha
Quadrider
Quadrider

Bericht door Yamaha »

Ze blijven maar adverteren he' die oplichters :evil:
Om gek van te worden :!:

Greets
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim slijkpaling »

kan er van die sites uit geen controle gedaan worden dit zijn gewoon belachelijke prijzen en dat moet er gewoon af gegooit worden en geband voor altijd ze kunnen toch zien met welke id van de computer ( of hoe noem je dat ) en dan moeten ze die maar blokeren vind ik :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :evil:
Red King
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Red King »

Red King schreef:
Red King schreef:Heb een bod gedaan, staat in België = betalen bij afhaling of levering, zo kan er weinig misgaan.

Ivo
Yep, is dus nep.
Ik heb al een mailtje gekregen dat ik hem voor 2000 mag hebben.
Hoe ik de overschrijving moest doen enz.

Jammer had hem graag voor 2000 gaan halen in Mechelen.

Ivo
Suzuki - Kingquad
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Ik heb ook een mailtje gestuurd, dit kreeg ik terug...
Hello there,
I am glad to see that so many persons are interested in buying my 2005 Honda Rincon.I am located in Italy and I have the atv here with me.
I am willing to sell it for 2,000 EUR and pay for shipping/insurance/handling if bought for the BUY IT NOW price (2,000 EUR).The atv is in perfect conditions (LIKE NEW),it has never been down,no scratches,no dings or other damages. The title is clear, it is not a salvage one and it is international transferable. The title,all papers and documents will come with the atv.This is an expensive deal for me so I want to be covered and I think you want this too.
I want to end this deal through Escrow-Europa, ( www.escrow-europa.com ) it is recommended by eBay and it's a third party service- they hold the funds until you receive the atv !The Escrow-Europa will keep your money untill when you will receive and verrify the atv.In this way your money will be safe.The atv will be shipped through KLM 5 air days delivery.
I am looking forward to hearing from you and to completing this deal.
Thanks,
Ada Luca.
Dit staat op de site van Ebay.
Borg: wees voorzichtig als je een service voor borg wilt gebruiken om voor een object te betalen. Gebruik voor transacties op eBay alleen de volgende door eBay goedgekeurde services voor borg: www.escrow.com (VS en VK); www.escrowaustralia.com.au (AU); www.escrow-europa.com (IT en ES); http://ebay.iloxx.de (DE); www.tripledeal.nl (FR, NL, BE).
Escrow Europa staat er dus bij, zou het dan toch echt zijn?
Plaats reactie