B@ckBone schreef:Bij mij vliegt die mousse filter direct de vuilbak in , TENZIJ ik naar marokko of tunesie ga , waar veel fijn zand is
Dat klopt precies met wat ik gehoord heb, mousse is goed voor zeer fijn stof.
Voor in ons landje kan ik goed geloven dat je meer dan genoeg hebt aan een K&N.
tnx a lot, ik denk dat ik voor K&N ga. Nu nog die airbox.
B@ckBone schreef:
en als je flow wil en toch safe wil zitten , moet je een luchtfilterdeksel mod maken zoals ik , kijk maar in het te koop topic - EX400
Heb ik ff opgezocht, ik citeer:
B@ckBone schreef:
Eerst en vooral gaan we eens naar de luchtfilterbehuizing kijken en wat zien we daar ? Juist ! Een heel kleine instroomopening ... Aangezien een nieuwe luchtfilterdeksel 30 € kost kan je rustig met de dremel aan de slag ! Wat ik gedaan heb is een ovaal gat boven de luchtfilterdeksel gesneden en daar een outerwears filter erop geplaatst met een gaatjesrooster ... Ik post hier later foto's van ! Wat je ook kan doen is een setje van 6 uni-vents kopen en deze erin plaatsen , maar persoonlijk slechte ervaringen qwa airflow !
Wat is een outerwears filter? Heb je dat dan op een roostertje (aka fijne kiekendraad) bevestigd?
Oftewel, heb je hier al foto's van?
B@ckBone schreef:
en btw , de snorkel zou ik zeker NIET verwijderen als het ook als steun dient voor de airbox zelf
nee dat doe ik niet, zou geen zin hebben ook volgens mij, want als je al een veel grotere airflow hebt via je gewijzigd of verwijderd airbox deksel, dan doet het er niet toe of die snorkel er op zit of niet, de lucht passeert toch niet meer langs daar.
Dus laat ik hem zeker zitten.