niet doen sffs wil hij trg een Z/KFXTeunie schreef:Ik geloof je nu kameraadHanzie schreef:ik zei toch dat het een bommetje was met die nokkenassen, niemand gelooft hanzie
Testritje maken?
grtzz
ik heb het toch altijd gezegd dat die nokkenassen gewoon niet te doen waren, quad wordt pak agressiever. je moet maar eens met de timing van de assen beginnen, dan wordt je helemaal gek onder het rijdenTeunie schreef:Cams.
Tenzij die van jou nog niet goed afgesteld was.
Bovendien kan de CDI ook veel verschil maken, zoals ik al zei, ik zette de andere curve erin en ik schrok van het verschil dat ik merkte.....
Eigenlijk moet je het totaalpakket hebben, de cams werken enkel optimaal met de dunnere base pakking, carb en andere voorbocht.
Ik ga er zelf wel een TM40 ipv 36 ophangen denk ik, op de DRZ400E zit namelijk ook een 39mm dus denk dat een TM40 wat betere performance geeft.....tenzij ik nog ergens een FCR39 kan vinden, die is ervoor gemaakt.
Volgende mod is eerst andere achteras, de originele is wat krom geloof ik
heb operatie gehad mag minimaal maand niet quadten.banshee--lover schreef:Hanzie schreef:nee nu niet, over maandje wel![]()
jij bent gwn niet te schatten
![]()
![]()
grtzzzzzzzzzzzzz
Je hebt ook nog standaard klepveren.Teunie schreef:Sommige mensen klagen dat Hotcams veel herrie maken.

ja da versta ik ook niet echt kan iemand dat een keer uitleggen aub?Fré schreef:ik dacht dat het tikken kwam van de cams die op de cups slaan, ik wist niet dat het in en uitrekken van een veertje veel lawaai kon maken?