Crossen havengebied AT5 Amsterdam

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Crossen havengebied AT5 Amsterdam

Bericht door Bakker »

hallo allemaal,

ik kreeg vandaag deze mail:

mijn naam is Servaas Hilgers en ik ben werkzaam als journalist voor het AT5-Nieuws uit Amsterdam. Ik mail u omdat de gemeente vandaag bekend heeft gemaakt streng te gaan optreden tegen 'illegale' crossers in het Westelijk Havengebied. Nou zag ik op een internetforum dat u een liefhebber bent van crossen. Ik zou dan ook graag met u in contact willen komen om u te vragen wat u ervan vindt dat de gemeente streng wil gaan optreden.
AT5 is van plan om aanstaande zondag een nieuwsitem hierover te maken. Ik hoop dat u mij wil terugbellen of mailen!

Ik heb inmiddels contact opgenomen met deze meneer en er komen maatregelen, a.s. weekend gaat de politie waarschuwingen uitdelen en borden plaatsen dat het verboden is om daar te crossen.

het plan is nu dat zei a.s. zondag rond 12 uur naar het westelijk havengebied komen en daar opnames gaan maken voor ATV Nieuws. Zij willen graag mensen spreken die hun hart willen luchten over dit onderwerp, wat vind je ervan dat het weg gaat, en houden de boetes dit tegen, en is het dan niet zo dat er gewoon een ander stuk wordt op gezocht, zij willen ook weten of het nu echt zo is dat er zoveel overlast is als men zegt.

Als er iemand is die er zondag heen gaat dan hoor ik dat graag dan kan ik jullie in contact brengen met hem, want ik moet a.s. zondag werken helaas.

ik hooor het graag, mail bij voorkeur even naar peter@quadclubnederland.nl

BEDANKT
quadrijdermichael
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door quadrijdermichael »

hey,
hier zijn we echt niet blij mee jongens :evil:
Wat ik dus hoop is dat ze een bepaald stuk bewaren waar het dus wel mag,en anders een ander stuk opzoeken maar dat zal wel niet doorgaan denk ik. Als al die afval dumpers nou is gepakt zouden worden konden we waarschijnlijk nu nog rijden zonder problemen. maarja hebben jullie nog verdere ideen?
Alvast bedankt.
Groetjes michael
Yamaha
Quadrider
Quadrider

Bericht door Yamaha »

Als dit zo door gaat dan gaan er problemen komen met quaders en de juuten, net als bij mij in de stad :evil:

Altijd dat zelfde gelul met die gasten. Al zorgen ze nou dat er wel "legaal" gecrosst kan worden dan hoeft dit allemaal niet.

Ik word hier zo moe van :!: :!: :!:
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte

On route to Afganistan...
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

ik zou zeggen ga met z'n allen naar amsterdam zondag rond 12 uur komen ze dus met een camera ploeg, ik heb nog contact met deze man en jullie horen de details nog ! op www.wildcrossen.nl zal ook een bericht geplaatst worden door Gerben ! hij zal er ook aanwezig zijn als het goed is a.s. zondag !! tevens heb ik het bericth wat hier op het forum staat ook al in het gastenboek !
ger
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ger »

ja idd ik ben er zondag maar we moeten met zoveel mogelijk mensen komen peter heeft mijn nummer en zodra ik iets hoor van die journalist
zal ik hier verslag doen

zorg dat je er bent zet hieronder neer of je ook komt
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

Inderdaad, de mail is net verstuurd en hij gaat als het goed is contact opnemen met gerben !! graag wordt ik ook even per email op de hoogte gebracht als je erheen gaat, dan kan ik een beetje de namen/aantallen doorgeven van mensen die komen zondag !!
Frank MB
Quad Master
Quad Master

Bericht door Frank MB »

Er mag dus inderdaad niet meer gecrosst worden. Hoogstwaarschijnlijk zal de politie ook niet alleen waarschuwingen geven maar ook motors in beslag nemen als je gaat rijden. Er staan immers nu borden. (wees gewaarschuwd) Het is nu allemaal verboden omdat de mensen die altijd maar over de groenstroken raceten dus de enduro mannen en de mensen die altijd maar volgas over die wegen racen die wilde Amsterdam weg hebben dus hebben ze maatregelen getroffen.
Je mag dus NERGENS meer RIJDEN!!
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Heeft Amsterdam geen officeele crossbaan dan ?? :?
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
quadrijdermichael
Toeschouwer
Toeschouwer

SlOoT schreef:Heeft Amsterdam geen officeele crossbaan dan ?? :?
nee, het is gewoon een braakliggend terrein. Vroeger was er wel een officiele crossbaan maar die is er geloof ik al niet meer.
duke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door duke »

leuk man ik wil ook zo'n bord zondag ff meenemen heb al zeker 10 waarschuwingen gehad blijf mooi crossen het is best een groot gebied je kan er aan veel kanten in en uit :lol:
quadrijdermichael
Toeschouwer
Toeschouwer

duke schreef:leuk man ik wil ook zo'n bord zondag ff meenemen heb al zeker 10 waarschuwingen gehad blijf mooi crossen het is best een groot gebied je kan er aan veel kanten in en uit :lol:
ik denk dat je dat wel uit je hoofd kan zetten :?
Bakker
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Bakker »

wat ik hoorde is dat de pers een bericht heeft gehad dat men alleen gaat waarschuwen dit weekend en vanaf volgend weekend actie gaat ondernemen !! Als het goed is is het verder geregeld met Gerben, ik kan helaas niet van de partij zijn, heb nog geprobeerd mijn werk om te zetten maar helaas. maakt iemand foto's ervan toevallig?

succes
ger
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door ger »

ik heb de journalist gesproken vandaag en at5 komt a.s. zondag om 12 uur langs op de casablancaweg in het westelijk havengebied

ik zie hier alleen nog weinig mensen die ook komen :?
quadrijdermichael
Toeschouwer
Toeschouwer

hey
maar wat is precies de bedoeling zondag?
at5 komt dus, maar wat doen hun met de informatie die ze van de mensen daar krijgen? gaan ze op zoek naar andere gebieden ofzo?
Alvast bedankt
Groetjes michael
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ze moeten gewoon een nieuwe crossbaan aanleggen! Ruimte zat!
Een jaar of wat geleden was er ookal iets op Hart van Nederland geloof ik toen reden ze een soort protestrit naar die wethouder ofzo met veel motoren van de vereniging.
Afbeelding

De site met alles over het quadgebeuren--> www.quadracing.tk
Plaats reactie