Crossen havengebied AT5 Amsterdam
-
- Quadrider
- Contacteer:
Crossen havengebied AT5 Amsterdam
hallo allemaal,
ik kreeg vandaag deze mail:
mijn naam is Servaas Hilgers en ik ben werkzaam als journalist voor het AT5-Nieuws uit Amsterdam. Ik mail u omdat de gemeente vandaag bekend heeft gemaakt streng te gaan optreden tegen 'illegale' crossers in het Westelijk Havengebied. Nou zag ik op een internetforum dat u een liefhebber bent van crossen. Ik zou dan ook graag met u in contact willen komen om u te vragen wat u ervan vindt dat de gemeente streng wil gaan optreden.
AT5 is van plan om aanstaande zondag een nieuwsitem hierover te maken. Ik hoop dat u mij wil terugbellen of mailen!
Ik heb inmiddels contact opgenomen met deze meneer en er komen maatregelen, a.s. weekend gaat de politie waarschuwingen uitdelen en borden plaatsen dat het verboden is om daar te crossen.
het plan is nu dat zei a.s. zondag rond 12 uur naar het westelijk havengebied komen en daar opnames gaan maken voor ATV Nieuws. Zij willen graag mensen spreken die hun hart willen luchten over dit onderwerp, wat vind je ervan dat het weg gaat, en houden de boetes dit tegen, en is het dan niet zo dat er gewoon een ander stuk wordt op gezocht, zij willen ook weten of het nu echt zo is dat er zoveel overlast is als men zegt.
Als er iemand is die er zondag heen gaat dan hoor ik dat graag dan kan ik jullie in contact brengen met hem, want ik moet a.s. zondag werken helaas.
ik hooor het graag, mail bij voorkeur even naar peter@quadclubnederland.nl
BEDANKT
ik kreeg vandaag deze mail:
mijn naam is Servaas Hilgers en ik ben werkzaam als journalist voor het AT5-Nieuws uit Amsterdam. Ik mail u omdat de gemeente vandaag bekend heeft gemaakt streng te gaan optreden tegen 'illegale' crossers in het Westelijk Havengebied. Nou zag ik op een internetforum dat u een liefhebber bent van crossen. Ik zou dan ook graag met u in contact willen komen om u te vragen wat u ervan vindt dat de gemeente streng wil gaan optreden.
AT5 is van plan om aanstaande zondag een nieuwsitem hierover te maken. Ik hoop dat u mij wil terugbellen of mailen!
Ik heb inmiddels contact opgenomen met deze meneer en er komen maatregelen, a.s. weekend gaat de politie waarschuwingen uitdelen en borden plaatsen dat het verboden is om daar te crossen.
het plan is nu dat zei a.s. zondag rond 12 uur naar het westelijk havengebied komen en daar opnames gaan maken voor ATV Nieuws. Zij willen graag mensen spreken die hun hart willen luchten over dit onderwerp, wat vind je ervan dat het weg gaat, en houden de boetes dit tegen, en is het dan niet zo dat er gewoon een ander stuk wordt op gezocht, zij willen ook weten of het nu echt zo is dat er zoveel overlast is als men zegt.
Als er iemand is die er zondag heen gaat dan hoor ik dat graag dan kan ik jullie in contact brengen met hem, want ik moet a.s. zondag werken helaas.
ik hooor het graag, mail bij voorkeur even naar peter@quadclubnederland.nl
BEDANKT
-
- Toeschouwer
hey,
hier zijn we echt niet blij mee jongens
Wat ik dus hoop is dat ze een bepaald stuk bewaren waar het dus wel mag,en anders een ander stuk opzoeken maar dat zal wel niet doorgaan denk ik. Als al die afval dumpers nou is gepakt zouden worden konden we waarschijnlijk nu nog rijden zonder problemen. maarja hebben jullie nog verdere ideen?
Alvast bedankt.
Groetjes michael
hier zijn we echt niet blij mee jongens
Wat ik dus hoop is dat ze een bepaald stuk bewaren waar het dus wel mag,en anders een ander stuk opzoeken maar dat zal wel niet doorgaan denk ik. Als al die afval dumpers nou is gepakt zouden worden konden we waarschijnlijk nu nog rijden zonder problemen. maarja hebben jullie nog verdere ideen?
Alvast bedankt.
Groetjes michael
Als dit zo door gaat dan gaan er problemen komen met quaders en de juuten, net als bij mij in de stad
Altijd dat zelfde gelul met die gasten. Al zorgen ze nou dat er wel "legaal" gecrosst kan worden dan hoeft dit allemaal niet.
Ik word hier zo moe van
Altijd dat zelfde gelul met die gasten. Al zorgen ze nou dat er wel "legaal" gecrosst kan worden dan hoeft dit allemaal niet.
Ik word hier zo moe van
Chaufeur YPR 44 painfbat Havelte
On route to Afganistan...
On route to Afganistan...
-
- Quadrider
- Contacteer:
ik zou zeggen ga met z'n allen naar amsterdam zondag rond 12 uur komen ze dus met een camera ploeg, ik heb nog contact met deze man en jullie horen de details nog ! op www.wildcrossen.nl zal ook een bericht geplaatst worden door Gerben ! hij zal er ook aanwezig zijn als het goed is a.s. zondag !! tevens heb ik het bericth wat hier op het forum staat ook al in het gastenboek !
Er mag dus inderdaad niet meer gecrosst worden. Hoogstwaarschijnlijk zal de politie ook niet alleen waarschuwingen geven maar ook motors in beslag nemen als je gaat rijden. Er staan immers nu borden. (wees gewaarschuwd) Het is nu allemaal verboden omdat de mensen die altijd maar over de groenstroken raceten dus de enduro mannen en de mensen die altijd maar volgas over die wegen racen die wilde Amsterdam weg hebben dus hebben ze maatregelen getroffen.
Je mag dus NERGENS meer RIJDEN!!
Je mag dus NERGENS meer RIJDEN!!
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
- Contacteer:
wat ik hoorde is dat de pers een bericht heeft gehad dat men alleen gaat waarschuwen dit weekend en vanaf volgend weekend actie gaat ondernemen !! Als het goed is is het verder geregeld met Gerben, ik kan helaas niet van de partij zijn, heb nog geprobeerd mijn werk om te zetten maar helaas. maakt iemand foto's ervan toevallig?
succes
succes
-
- Toeschouwer