Nee nee, ik zal zelf wel beslissen of ik hem koop of niet ze, maar anderen hun mening krijgen, is altijd handig meegenomen...Blaster-boy schreef:jep daar heb je helemaal gelijk in,Alfredo schreef:Bwa kijk, daar trek ik mij eerlijk gezegd niet veel van aan ze. Als je door de modder rijdt, of kantelt met een quad (en je fenders breken ofzo), ziet hij er ook niet meer uit.Blaster-boy schreef:eerlijk gezegt zou'k nog wat doorspare alsk jou was zal wel goe in orde zijn enzo ma 'k vind et toch nie zo ne schone
maar is jou keuze ik wil nie da het door mijn schuld een hele dure grap kan gaan worde eh
Ik wil ook wel een 400ex, maar die zijn (naar mijn mening) net iets te duur (ben ook nog maar 16 e). 2e hands vind je er niet echt veel, en diegene die je dan vindt, worden ofwel super duur verkocht, ofwel aan spotprijzen (maar 2450 voor een 400ex, met super veel opties, vertrouw ik niet echt)...
Het voordeel van een Yamaha te kopen, is ook dat ik binnen enkele weken verhuis naar W-Vlaanderen, en op een boogscheut van Schiettecatte kom te wonen...
Nu ja, eerst mijn oude quad verkocht krijgen, en dan zie ik wel hoeveel geld ik nog moet bijleggen.