Lewis schreef:op een raptor zeker voorbochten mee veranderen ! hoeveel uitlaten heeft van Heers al gemonteerd op een raptor ??

VanHeers heeft al jaren lang ervaring op gebied van Jet-Ski en nu ook quads. Ook in competitie. Blijkbaar zouden de mensen die in competitie rijden met de Gyt-R hun voorbochten niet altijd vervangen omdat dit niet nodig is.
Hoeveel uitalaten hij al gestoken heeft kan ik niet op antwoorden, maar je twijfelt aan hun kennis blijkbaar.
Enige wat ik kan zeggen is dat ik voordien een goeie service heb gehad en 100% tevreden was.
Teunie schreef:Bij sommige quads knelt de voorbocht wat teveel af, dit schijnt vooral bij bijv de Raptor zo te zijn.
Op een Z400 bijv zou de voorbocht weinig verschil maken tenzij je ook bijv de nokkenassen vervangt.
Mensen die eerst demper plaatsen zonder te rejetten, en daarna inderdaad voorbocht + jetkit plaatsen geven een vertekend beeld.
Het is gewoon dom om niet te rejetten bij het plaatsen van een demper, je krijgt dan nooit een optimale vermogenswinst.
Nu vraag ik mij dus af wat verschil zou zijn
- demper veranderen
- demper en rejetten
- demper , voorbochten en rejetten
Zijn er mensen die dergelijke tests hebben uitgevoerd of gewoon toevallig zo gedaan hebben en de diverse verschillen gevoeld hebben?
Als niemand ooit geprobeerd heeft van enkel demper en rejetten te doen en daarna ook voorbocht verandert kunnen we nooit tot een degelijke conclusie komen...
grtz,