hogedruk

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Franky
Quadrunner
Quadrunner

hogedruk

Bericht door Franky »

heb juist men quad 'ns goed afgespoten met den hogedruk...nu, ik start 'm en rij weg, maar ik voelde al meteen dat er iets mis was.. de quad komt totaaal niet meer in toeren en trekt maar zwakjes op.
aan wat kan dit liggen? carbu mischien?....
grtz
Pure adrenaline attached with a license plate !
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

is me de carbu, bij jumpingjet zeide ze ook tege os mocht me volle druk afspuite ma nie opt motorblok is slecht voor carbu
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

of er zit ergens vocht in de electriciteit zal waarschijnlijk vanzelf drogen vooral met dit weer anders een keer flink aan de gang met wd40
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

ja manne, this dus al opgelost éh, kwas me weeral zorgen aan 't maken voor nix... twas dus wat water dat in de carbu zat..
maar nu rijd hij weer zoals 't moet:wink:
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

@Rikske, wat is dat voor iets, WD40?
grtz
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

Franky schreef:@Rikske, wat is dat voor iets, WD40?
grtz
een variant van kruipolie !!

grtzzzzzzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
Rik350
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Rik350 »

wd40 is wondermiddel het is geloof ik een combi van kerosine en nog wat. behalve de functie kruipolie wat dus eigenlijk alleen vastzittende delen losmaakt zoals bouten en scharnieren. Verdrijft het ook vocht bijvoorbeeld in een electrisch systeem of carburateur.

Kijk wel uit het is ook goed ontvlambaar dus wel eerst de damp laten wegwaaien voor je gaat testen. Ik heb ooit een oude mechanische flippertafel opgeblazen na alle relaitjes te hebben gereinigd met een spuitbus dit was alleen contactspray maar is ook zoiets. Niet normaal die oude relais vonken als de ziekte ik het speelveld opgeklapt alles gereinigd dichtgeklapt testen en boem ballen aan het plafond

en smeert het ook kruipolie smeert niet echt . Is dus ideaal spul om eens in het wilde rond te spuitene het verdrijft vocht smeert reinigt ook nog altijd goed voor machines ik poets er ook mijn fiets mee op. Alleen uitkijken bij je remmen daar moet geen vet op natuurlijk.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."

"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Plaats reactie