roderen bepaalt volgens mij nog steeds de levensduur van je quad, en als je direct gaat gaan crossen en hem in hoge toeren moet trekken en dan nog niet vlot kunnen verleggen, dan zou ik da persoonlijk niet doen, ma bon
en ook dat je zegt dat hij omhoog gaat, vergeet niet, je bent nog maar klein en licht manneke, het gewicht speelt ook een grote rol he.
greetz
vrage over blaster
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
blasterboy
- Quadrunner

@ blasterboy, je zei dat je na 1 tank al volle gas geeft
ik zit nu aan mijn 3de tank en ik geef bijna altijd 1/3 van mijn gas, vanaf mijn 5de tank zal ik pas volle gas beginnen geven. Roderen is heel belangrijk. en schakelen is enkel kwestie van tijd
greetz[/quote]
heb niks over roderen gezegt
greetz[/quote]
heb niks over roderen gezegt
ktm sx 450 '09
-
Blaster-boy
- Quadracer

ja 'k moe et nog lere , ik wil veel dinge op me'n eige uitzoeke:d wat niet altijd goed lukt
, schakele lukt al vlotjes , alleen in hondapark af en toe vergete van trg te schakele da'k dacht da ik em in dezelfde versnelling kon late staan
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
heb niks over roderen gezegtblasterboy schreef:@ blasterboy, je zei dat je na 1 tank al volle gas geeftik zit nu aan mijn 3de tank en ik geef bijna altijd 1/3 van mijn gas, vanaf mijn 5de tank zal ik pas volle gas beginnen geven. Roderen is heel belangrijk. en schakelen is enkel kwestie van tijd
![]()
greetz
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Blaster-boy
- Quadracer

ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
dan is het toch goedBlaster-boy schreef:ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
Blaster-boy
- Quadracer

heb nie gezegt dat het nie goed was ehBanshee-Boy schreef:dan is het toch goedBlaster-boy schreef:ik zat op anderhalve tank toenk al meer gas gaf en 2e tank was leeg juist voor'k meeging crosse