raptor wilt soms ni bollen,wat kan het zijn
raptor wilt soms ni bollen,wat kan het zijn
heb pas een raptor 660 lim edition gekocht hij is een jaartje oud maar er is maar 4 maand bij gereden verleden zomer en heeft heel de winter stilgestaan. wel nu daarstraks had even gereden heeft toen een half uurtje stil gestaan en dan start ik hem terug ma draait de motor anders.
als ik dan in 1ste wil vertrekken komen er uit de uitlaat hardere slagen en minder snel dan als hem gewoon draait en kam hem gewoon ni in toeren jagen dus ook ni rijden. dacht eerst dat de benzine op was ma da was het geval ni. uiteindelijk terug stilgezet en de naftkraan is toe en terug open gedraaid en terug gestart en toen bolde die weer normaal. ddarnet deed die hetzelfde terwijl ik al aan het rijden was, terug da gepruttel en de toeren liepen ni meer op. aan wat kan dit liggen en heeft nog iemand dit voorgehad??????? ga hem volgende week wel is binnendoen voor volledige checkup. alvast bedankt
als ik dan in 1ste wil vertrekken komen er uit de uitlaat hardere slagen en minder snel dan als hem gewoon draait en kam hem gewoon ni in toeren jagen dus ook ni rijden. dacht eerst dat de benzine op was ma da was het geval ni. uiteindelijk terug stilgezet en de naftkraan is toe en terug open gedraaid en terug gestart en toen bolde die weer normaal. ddarnet deed die hetzelfde terwijl ik al aan het rijden was, terug da gepruttel en de toeren liepen ni meer op. aan wat kan dit liggen en heeft nog iemand dit voorgehad??????? ga hem volgende week wel is binnendoen voor volledige checkup. alvast bedankt
raptor 660 lim edition
mischien de carburator eens schoon maken, en de luchtfilter eens kuisen.
ik heb u van de week gezien ik stond in tienen in de winkelstraat aan het kapsalon van mijn vriendin? want ik ken die quad wat ge heb gekocht van ne gast van sint-truiden
ik heb u van de week gezien ik stond in tienen in de winkelstraat aan het kapsalon van mijn vriendin? want ik ken die quad wat ge heb gekocht van ne gast van sint-truiden
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Volgens mij moet je het meer gaan zoeken aan je reverse limiter.Er zijn nogal raptors die daar last van hebben.Dat is de beveiliging die werkt wannneer je je quad in achteruit zet,dan krijg je maar een x aantal toeren om achteruit te rijden.Mijn schoonbroer heeft het met de zijne ook voorgehad.Staat geloof ik links of rechts
ik weet het niet juist meer aan je voetsteun.Is een contactje(is langwerpig en zit een rubberen hoesje overgetrokken) waar nogal eens vuil durft in te komen en dan verkeerde signalen durft door te sturen naar je cdi, ook al rij je op dat ogenblik vooruit,en het is daar waar je gewoon de draad moet doordoen en moet verbinden met je kader zogezegd een massaverbinding tot stand brengen.Let wel op als het nu dat probleem is dat je pingas achteruit kan en dat is wel niet ideaal. Mischien eerst je carb. eens kuisen maar mijn gedachten gaat toch uit naar je rev.limiter.Veel succes.
Enjoy your ride...
-
team green mcm
- Easy Quadrider

-
Jeroen Wiering
- Toeschouwer

heb hem terug en alles is in orde maar die man zei dak best wel ander sproeiers en naald laat zetten want er staat een fp uitlaat op maar sproeiers en naald zijn ni aangepast.
ben van tienen, waar ga ik daar het best voor en wat zijn de prijzen daarvoor want die man vertelde mij dat de prijzen ni voor iedereen hetzelfde zijn en dat er in verschillende zaken al serieus verschil kan opzitten. greetz
ben van tienen, waar ga ik daar het best voor en wat zijn de prijzen daarvoor want die man vertelde mij dat de prijzen ni voor iedereen hetzelfde zijn en dat er in verschillende zaken al serieus verschil kan opzitten. greetz
raptor 660 lim edition
die man waar dat ge dat laten doen heb kan die dat niet??
anders zou ik bij reytec in beringen gaan, die zijn daar redelijk goed in in het af stellen van yamaha
anders zou ik bij reytec in beringen gaan, die zijn daar redelijk goed in in het af stellen van yamaha
witte yfz 450 06
Stolenquads Europe
Stolenquads Europe